The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

مهی هستم نویسنده مانستر.این وبلاگ رو می سازم تا هم چیزایی که ازشون ایده گرفتم برای مانستر رو باهاتون در اشتراک بزارم،هم پوسترا تیزرا عکس ها و موسیقی هایی که اگه می خواستم تو سایت اصلی بزارم دردسر می شد.امیدوارم از مانستر لذت ببرین :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۱/۲۹
    help
آخرین نظرات

HBD Monster

سه شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲ ق.ظ

یوهووووووووو اگه گفتین چه خبره؟؟؟اگه گفتییییین؟؟؟

 

بله بله...مانستر قشنگم،امروز دقیقا یک سایه شد.دقیقا سال پیش...من توی یه همچین روزایی،توی تعطیلات قبل از امتحانات پایان ترم، از همه ی فیلم ها و فیک ها و رمان ها خسته شدم و زد به سرم که مانسترو بنویسم...

 

واقعا میگم...اگه مانستر رو شروع نکرده بودم به احتمال 101% تا الان در اثر قرنطینه کپک زده بودم:)

 

خیلی سعی کردم که بتونم یه چیز ویژه بابت امروز بهتون تحویل بدم اما خوب برنامه هام جور نشدsad

اما اگه قبول بکنین که یکم از یک سالگیش بگذره بعد من هدیه اشو بدم ممنون میشم laugh

 

یه عالمه دوستون دارم ونوا....ممنونم که بهم یاد دادین حتی اگه هفته ها و ماه ها کسی غیر از خانواده ام رو نبینم،باز هم با مانستر می تونم به شهرهاتون بیام و باهاتون دوست باشم...

مرسی که هوامو داشتین...با بدقولی هام کنار اومدین...با وقفه ی بینش که ایجاد کردم...مرسی که با همه ی اینا باز هم مانسترو دنبال می کنین و بهم روحیه میدین.

دوستون دارم و یادم نمیره که همراه شما،هیچ وقت تنها راه نمیرم:)

!We Never Walk Alone

  • mahsa nr

نظرات  (۵)

تولدش مباررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک 🎉 🎊 🎉 🎊 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 🎉 🎉 🎉 🎉

ما هم دوست داریم🌸👐🏻💜🎊

پاسخ:
مبارککککککککککککک....مرسی دونسنگ قشنگم🌸🌸

ولی بازم هرچقدر فکر میکنم

میفهمم چه طرفدار کنه ایم😂😔

ولی بازم. تولدش مبارک🎉🎊🧚🏻‍♀️🧚🏻

واهایییییییییییییییییی من میخوام الان عرررررررررررررررررررررررررررررررر بزننننننننننننم

تولدشهههههههه

من عاشق مانسترم

اگه نبود من چیکار میکردم؟ واهاییییی هق

لطفا ادامش بده

من بدونش حوصلم سر میره

حداقل وقتی میخونمش میفهمم هنوز سواد خوندن و فهمیدن دارم😔😂🧚🏻‍♀️💜

واهایییییییییییییییییی واهاهاهاییی

خیلی خوبه

من تا تهش همراهتم و حمایتت میکنم

فایتیییییییییییییینگ

We never walk alone🧚🏻‍♀️🧚🏻💜

پاسخ:
چی گفتی؟طرفدار کنه؟کرونا رو بفرستم سراغت؟

اگه تو نبودی که اینجا عملا شهر مردگان بود😂😂😂
مرسیییییی الییییییییی
حتما حتما ادامه اش میدم و با پایان قشنگش خوشحالتون می کنم...قول میدم :)
یس یس We Never Walk Alone

سلااااااااممممم💗
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
تولد تولد تولدش مبارک مبارک مبارک تولدش مبارک🍰🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳
کاش میشد کیک درست می کردم بعد میشد میزاشتم تو وبلاگ باهم می خوردیمش🥺😍
انشالله ۱۲۰ ساله بشه💖(منظورم اینه که تا ۱۲۰ سال این کتاب ادامه پیدا کنه ما بخونیم😂😂 وای فرض کن تا اون موقع چند فصل شده؟😍😂)
قربان تو💞ما هم دوست داریم عزیزم و یه دنیا ممنون بابت Monster که الان یه سالشه😍وااااااای خاله هپی قربونش بره😂💕 کی تو بزرگ شدی؟🤧😂 ماشالله ماشالله🧿🧿🧿🧿🧿😂😂😂(نمی دونم این شکلک های ضد چشم زخم اومدن یا نه😂)
بترکه چشم حسووووود و هر آنکه نتواند دید بلند بگو آمییییین😂🤲🤲🤲🤲
و اینکه😉
We Never Walk Alone💖

پاسخ:
سلووووم....
پس خوب شد نمیشه😂😂😂من کیک ندوست خووووب.ولی اگه می وردی با بقیه ونوا می خوردین خوب بود...
😂😂😂😂یا خدا...120 ساااال؟نگران نباشین...مانسترم که تموم بشه من مزه ی نویسندی رفته زیر دندونم...باز می نویسم.
😂😂😂😂وای مانستر جان به خاله هپی سلام نکردی؟سلام کن خاله ببینه😂😂😂
اره بابا اومدن همه استیکرات قشنگم...کل انرژی هم دادن بهم
امیییییییینننننن
بله بله...هیچ وقت هیچ وقت

عملا برای عر زدن دهنم از این باز تر نمیشه

ولی اگه میشد حتما بازترش میکردم

عرررررررررررررررررررررررررررررررر

نه کرونا رو ول کن، این همینجوریشم بهم گیر داده

کرونا🧫:تویی که منو همه جا با خودت میبری!

من🧘🏻‍♀️:یعنی الان میخوای بگی من مریضم؟

کرونا🧫:نه نیستی ولی تو ول کنم نیستی، میدونم جذابم😏😎

من🧘🏻‍♀️:😐خیلی دلم میخواد بدونم با کیا معاشرت میکنی؟

کرونا🧫:با کسی نمیگردم ولی یه فیلمی دیدم خیلی خفن بود، اسمش پدر خوانده بود

من🧘🏻‍♀️:کرونا!

تو موقتی نگاه اینا نکن، یهو دائم میشی

کرونا🧫:تو دنیایی که نونام باشه، دائمی بود عالیه😃😆

من🧘🏻‍♀️:😐 کار نداری؟

کرونا🧫:اتفاقا کار ریخته رو سرم ولی تو یه چیزی گفتی اومدم بهت اخطار بدم برم

من🧘🏻‍♀️:اوکی حالا دادی، برو

و البته که این تویی با من میچسبی

من کاریت ندارم

کرونا🧫:نه تو به من گیر دادی اینجا بمونم

من🧘🏻‍♀️:من الان دارم میگم برو، برو دیگههههههه

کرونا🧫:😐 چون حوصله ی دعوا ندارم باشه، اه🚶🏻

اَه

گیر میده ها ایش

 

😂😂💜🌸واهای،نظر لطفته 😂🌸

وظیفه خواننده و البته یه دوست اینه که کمک که به نویسندش انگیزه و کمک کنه و به دوستم کمک کنه  بهله

کرونا🧫:اگه منم نبودم، اینجا یه جوری بود

من🧘🏻‍♀️:نه اتفاقا یه جوری نبود، جو نرمالی داشتیم

ولی الان نه

داریم با یه ویروس حرف میزنیم🙂😐

کرونا🧫:دلتم بخواد 🚶🏻

ولی اونییییییییییییییییییییییییییییی بیا بغلم😭😭😭😭💜💜💜💜

انشالله، بعد با هم جشنشو بگیریم😭😪ولی من نمیخوام تموم شه ، اصلا به پایانش فکر نمیکنم

کرونا🧫:😭منم، خداحافظ

ولی خب آره دیگه همه چی آغاز و پایان داره

وقتی فصل یک تموم شد

گفتم چرا اینقدر تهش باز بود؟

چرا اینقدر زود تموم شد؟

من میخوام گریه کنم

ولی بعدش که ته فایلو خوندم گفته بودی سه تا فصل داره

اینقدر خرذوق شدم

هعی💜🌸

از اینکه با داستان و خودت آشنا شدم، خیلی خوشحالم(جو احساسی درست می‌کند)

 

 

پاسخ:
😂😂😂😂😂اخ یه لحظه فکر کردم خودم خواننده ی مانسترم و پایان فصل یکو دیدم...مطمئنا نویسنده رو با فحش های زیبام اباد می کردم😂😂😂😂😂والا


منم یه عالمههههههههه خوشحالم که به خاطر مانستر با ونواهایی به خوبی تو اشنا شدم الی قشنگممممم

😂😂😂😂😂😂واهاییییی

عرررررررررررررررررررررررررررررررر اونیم بیا بغلم خزخزخزخزخزخزخزخزخز

زیبایی از این آشنایی میچکه، خوشحالم💜💖

💃🏻💃🏻나 행복해

 

پاسخ:
یوهووووووو اومدمممم الیییی بگیرم که نیوفتم😂😂
می تووو


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی