The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

مهی هستم نویسنده مانستر.این وبلاگ رو می سازم تا هم چیزایی که ازشون ایده گرفتم برای مانستر رو باهاتون در اشتراک بزارم،هم پوسترا تیزرا عکس ها و موسیقی هایی که اگه می خواستم تو سایت اصلی بزارم دردسر می شد.امیدوارم از مانستر لذت ببرین :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۱/۲۹
    help
آخرین نظرات

سمیجات

شنبه, ۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۰۱ ق.ظ

اول از همه سلام ونوای گل گلاب...

دوم...طی یه سری صحبت های من و مشاور اعظم نازی😂😂

یه سری سمیجات به وجود اومد که دیدیم حیفه ازشون بی نصیب بمونید.

و کلا تصویب شد که به فکر یه بخش سمی جات هم باشیم😂😂😂

این سم حاوی اسپویل از پارت 26 فصل دو می باشد😂

 

 

قیافه ی ته توی پارت بیست و شیش وقتی برگشت و جونیور رو پشت سرش دید😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • mahsa nr

نظرات  (۴)

این لنتی خود خودشههههههه😂😂😂😂😂😂

دوباره دیدمش پاره شدم

اصن خود تهیونگهههههه

 

 

پاسخ:
😂😂😂😂😂😂😂😂معرفی می کنم...سازنده ی سم😂😂😂
وای خدا😂😂😂😂

گفته بودم از این انیمیشن مثل سگ نفرت دارم:">؟

ادمین مونی میخواد اذیتم کنه از اینا میفرسته:">>>

 

وای خداااااا🤣 خودشهههههه🤣
اصن تا باشه از این سم ها😁😂
اصن من حاضرم هر روز مسموم بشم😌
خیلی فکر خوبی بود این ایده سمیجات😂😂
مهسا و نازنین عاشق این ایده تون شدم😍❤
خدایی خیلی ایده جذاب و باحالیه🤩
اونی غیر ریختن برگ و سکته دادن ماها زدی تو کار مسموم کردنمونا😂دیگه چیزی از ما ریدر ها باقی نمی مونه ها😔😂هرچند به عشق مانستر دوباره سر پا میشیم😌❤کلا اونی داره ما رو نسبت به هر چیزی مقاوم میکنه😂.

دارم به این‌ فکر میکنم که اگه خود تهیونگ این رو ببینه با همین قیافه به ماها نگاه میکنه🤣

یادش به خیر این انیمیشنه. اسمش خانه کوچک ما بود؟
ولی من از خواهر اون پسره تو همین کارتونه بدم میومد😤گریه هاش خیلی رو مخ بود😂

سلاااااااااامممممم اونی قشنگممممم🥺❤

امیدوارم یه عالمه حالت خوب باشه💙

نمی دونم منو الان یادت میاد یا نه ولی یه دنیا دلم برات تنگ شده😢💜

سال نو و عیدت مبارررررررک🫂😍💕

از ته قلبم آرزو می‌کنم یه سال پر از شادی، سلامتی، آرامش و موفقیت در پیش رو داشته باشی مهی جونممممم💚

مشکلاتت و غم و غصه هات هم همه برن گم شن الهی😂💗

اوه خدا الان که اینا رو نوشتم بغض کردم😢 اونی کجایی؟ راستش نگرانتم🥺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی