The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

مهی هستم نویسنده مانستر.این وبلاگ رو می سازم تا هم چیزایی که ازشون ایده گرفتم برای مانستر رو باهاتون در اشتراک بزارم،هم پوسترا تیزرا عکس ها و موسیقی هایی که اگه می خواستم تو سایت اصلی بزارم دردسر می شد.امیدوارم از مانستر لذت ببرین :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۱/۲۹
    help
آخرین نظرات

Part-25

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰، ۰۸:۴۳ ب.ظ

یوهوووو ببینین کی اینجاست...

بالاخره مهی تونست از زیر درسا و کارا و همه چی دربره و باری دیگر به وقت امریکا😂، در خدمتتون باشم.

سعی می کنم تا جایی که بشه این دو سه هفته نبودم رو براتون جبران بکنم.

واقعا شرمنده بابت این موضوعات. یکم اوضاع شخصیم بهم ریخت @_@

 

خوب خوب از همه چی که بگذریم این پست مخصوص اهنگی هست که همزمان با خوندن پارت 25 که الان میدمش به امین های سایت تا فردا آپش بکنن، باید گوش بدین.

یه پست دیگه میزنم و قشنگ باهاتون در مورد این چند روز صحبت می کنم.

 

Immortalized by Hidden Citizens (feat. Keeley Bumford)

  • mahsa nr

نظرات  (۹)

سلااااااااااممممم مهسا اونییییییی💖
وای آرههههههه نبودت قشنگ حس میشد🥺
نگران بودم هی می خواستم بیام اینجا احوال بپرسم بعد هی میگفتم نه زشته لابد یه کاری واسش پیش اومده دیگه و از اونجایی که کاری از دستم برنمیومد پس فقط برات دعا کردم🥺 ان شالله که کارات خیلی خوب پیش بره عزیزم💕 نگران هیچی هم نباش😊 دشمنت هم شرمنده
خلاصه که دلمون واست تنگ شده بود🥺💞
بعدم هیچ اشکالی نداره الکی خودتو ناراحت نکن😌
من که اگه کلا این هفته هم نمیزاشتی اصن ناراحت نمی‌شدم بالاخره همه مون انسانیم و خب انسانه و کار های ریخته شده رو سرش😂
و اماااااااا چیزی که می خواممممم😏 (چقدر پرو ام نه تعارفی نه چیزی نچ نچ نچ نچ😁😂)
از اونجایی که الان احساس بودن کرم زیادی در وجودم میکنم😂😂پس





(مدیونی اگه فکر کنی خواسته زیادیه😂)

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


آلبوم امضا شده بی تی اس😏😁
نه و نچ و نمیشه و اینا هم نداریم من حالیم نیست😠
بدوووووو
زوووود
تند
سریییییییییعععععع


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


(خب خواسته رویایی و قشنگی بود🥺🥲هق🤧💔
می تونی تو خوابم بیای بهم بدیش😂😂)
حالا چون من خیلی مهربون و دل رحمم😌😎
پس فقط لطفا یه چندتا عکس کاراکتر های داستان که نزاشتی رو بزار اینجوری تصور کردن داستان بهتر میشه😉 البته اگه الان وقتش نیست طوری نیستاااااااا بی خودی خودت رو اذیت نکنیااااااا آرامش و راحتیت مهم تر از هر چیزیه😊💗 حالا نشد برا پارت های بعدی بزار.
اصن برا پارت آخر بزار فقط خودت رو اذیت نکن💖
اصن حالا که فکرش رو میکنم اون هم نمی خوام
فعلا الان این چندتا کارت واجب تره
تازه اگه چیزی هم بخوام بهترین چیز لبخندیه که بعد از راحت شدن و موفق شدن از کارات رو لبت میاد😊 پس به هیچی فکر نکن با خیال آسوده به کارت برس😉 موفق باشی💞 فایتینگ💪💪💪💪💪💪💪
یه دنیا هم ممنون بابت مهربونیات و اینکه حتی با اینکه کار رو سرت ریخته باز هم به فکر ما هستی🥺💗
ما هم خیلی دوست داریمممممممممممممممم💖
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
We Never Walk Alone💗

پاسخ:
سلام هپییییی
من درحالی که از غیبت ضغرا در نیومده بودم، دوباره رفتم غیبت کبری😂😂
ولی بازم مرسی که درک می کنی قشنگم... اصلا نمیدونم چجوری این لطفتو جبران کنم جدا
درباره ی درخواست های رویاییت شرمنده😂😂بنده دستم کوتاهه...تنها مرچی که از بنگتن دارم یه تقویم رومیزیه که اونم نازی بهم هدیه داده دستش درد نکنه😂

ولی درباره ی درخواست های بعدی، انجام شد...اخر پارت 27 یا همون اخرین پارت فصل دو، چهار تا عکسه از موقعیتا و شخصیتا که باز هم تو همین وبلاگ میزارم...به محض اینکه فرضت کنم.
نه اصلا اذیت کجا بوده عزیز دلم.
😂😂
من اینجاشو ندیده بودم ولی چه بچه حرف گوش کنیم واسه پارت اخر گذاشتم😂😂
اهنگ هم برای هردو تا پارت گذاشتم تو سایت هم گذاشتم با اونا مانسترو بخونین عزیزای دلم.
مرسی که هستی هپی قشنگم
یپ یپ We Never Walk Alone

آو نو پرابلم گشنگم

 

ما منتظرت میمونیم مگه نه؟

کرونا 🧫 : من به شخصه حاضرم کارمو بذارم کنار فقط منتظرت بمونم نونامಥ‿ಥ

دب اکبر 🐻: آره منتظرت میمونی

مگه نه عزیزم؟

دیوار🧱:آره، چرا که نه😘😊

کرونا 🧫 : حالم ازتون بهم میخورهಠ_ಠ

دب اکبر و دیوار🐻🧱:چیکار ما داری؟

تخت‌ خواب🛏️:یه لحظه نونا رفتا و رو به نونای نویسنده

آره حتما منتظرت میمونیم🌿

و شما دوتا

دب اکبر و دیوار 🐻🧱:بله؟

تخت خواب 🛏️:من سینگلم، کاری نکنید غبطه بخورم  
• ◡•

من🧘🏻‍♀️:باز من رفتم اینا اینجا بازار شام راه انداختن.

برید خونه هاتون

اونی فهمید که چقدر دوستش دارید 🌿

کرونا، دب اکبر، دیوار و تخت خواب 🧫🐻🧱🛏️:دوستت داریم نونا/اونی، خداحافظظظظ💜

 

نگران نباش، ما ول کنت نیستیم 🌿💜

پاسخ:
الی جونمممم...مرسی که منتظر می مونین قشنگای من...
کرونا جونم میشه جدی جدی کارتو بزاری کنار و منتظر من بمونی؟ این چند وقته یه کلی از عزیزامو یه کلی از عزیزای ونواهامو گرفتی هاಥ‿ಥ
دب اکبر و دیوار جونم مرسی از شما دو تا هم😂😂😂
منم دوستون داره چگور پگوریاممم...بوراهههه💜💜

سلللللللااااااااااممممممم مهسا اونییییییییییییی💗
خوبی عزیزم؟
دلمون واست تنگ شده بود🥺💖
چقدررررررررررررررررررررررررر این پارت هیجانی بود
🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
و چقدررررررررررررررررررررررر عالییییییییییییی بود
😍💕😍💕😍💕😍💕😍💕😍💕😍💕😍💕

مرسییییییییییییییییییییی💗💗💗💗💗💗💗💗

پاسخ:
سلاااااام هپیییییی
خوبم قشنگم تو خوبی؟
منم دلم براتون شده بود قد سرعت نت ایران😂😂
مرسی که نظر دادی عزیز دلممممم
مرسی از تو که هستی و حمایت می کنی

خب اول این جمله رو بگم "سیاست مثل یک علم رایج در بین تمام انسان ها مشترکه" که بسیار قشنگ بود💕
و البته که تو هر سنی هست. مثلا بچه فامیل با چنان سیاستی گوشی رو ازت میگیره خودت هم می مونی توش🥲😂😂

وای اونجا که خوندم جونگ کوک چشمام انقدر درشت شد گفتم الانه که مژه هام بره تو موهام😳
یعنی قشنگ مژه هام ریخت😂

آره تهیونگ خیلی درست داری فکر میکنی آخه جونگ کوک با اون چشمان مظلوم و احساسات لطیف و نیت های پاکش چه جوری می تونه اونطور بی رحم باشه🥺🤧💖

اونجا که مرده به تهیونگ گفت شیطان می خوام بهش بگم که
شیطان خودتی و هفت جد و آبادت مرتیکه چلغوز😡

های های چقدر دلم حال اومد🤩
ماشالله تهیونگ و استاد روح منحرف بسیاررررر کار پسندیده ای کردین این گله گاومیش رو ترسوندین😎 قشنگ این جیگر من حال اومد😌
دیگه این گاومیش ها به خودشون جرعت دادن که بین بی تی اس شک بندازن آرههههههههههههه؟🤨🪚🪚🪚
ای زهر مارمولک بخورین. وبا ۲۴ ساعته بگیرین
حیوون های جنگل سایه بخورنتون ان شالله🤲
اگه دست من بودن که خودشون و رئیسشون رو از پنجره انجمن پرت میکردم پایین😏 تازه اونجا دیگه خیالم راحته سقط میشن😌 مرگ تضمینی😂 همراه با خورد شدن تمام استخوان ها و له شدن اعضا و جوارح داخلی بدن😂 با پنجره های انجمن رایگان و سریع سقط شدن را تجربه کنید😂 تا حالا دو نفر هم خودشون رو پرت کردن و موفقیت آمیز هم بوده😂 مخصوص کسایی که با بی تی اس درمیوفتن اللخصوص نکبت بانو😏🗡

به به دوباره ورود با شکوه استاد روح منحرف که باز هم با آی کیو فرمانده تهیونگ کار دارن ایشون😂

ووییی خداااا اونجا که تهیونگ شمشیرش رو با اقتدار و محکم زد زمین بعد دیوار ها رو با خاک یکسان کرد🤩🤩🤩 اصن یه حس غروری سر تا پای وجودم رو فرا گرفت😎😎😎😎😎

ای حناق ۴۸ ساعته بگیرین ان شالله🤲
دست به طلا میزنین عن بشه
گور به گور بشین الهی
زهر هلاهل به خوردتون بدن
(منظورم اون جز جیگر زده هاییه که اسم جونگ کوک رو گفتن😒😡به علاوه اون بوزینه گاگول که این نقشه رو کشیده😤😡🗡🗡🗡البته بلا نسبت بوزینه)

پاسخ:
من خودمم عاشق اونجا شم 😂😂
اخه جدی جدی از بچه دو ساله بگیر تا پیرمرد هشتاد ساله همه اخرت سیاستن... 
افرییینننن😂😂 ولی خوب بچه ها کلا عزیز دلمن اونا هیچی 😂😂
جررررر اره غافلگیرتون کردم...گفتم قشنگ با تهیونگ همزمان برگاتون بریزه حسشو درک کنین😂😂
جونگ کوکی بانی طور که دابل بانیش خیلی خطرناکه😂😂
جرررررر ارامش خودتو حفظ کن هپی جونم😂😂
دیدی یه گله نره غول تا دیدنش موش شدن😂😂
هیتر نیستنا هپی اروم باش😂😂😂
زهر مارمولک چیه جررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
😂قشنگ نابود...ادامس میشن به کف زمین...جر چه تبلیغم می کنه..امتحانشو پس داده تا حالا دو تا مرگ موفق داشته😂😂
یپ یپ بچم با ابهته اصلا
😂😂😂تو هنوز ازشون دلخوری؟

اوه اوه فکر کنم دست این یوانا خانوم با نکبت بانو تو یه کاسه باشه🤨🤔ولی کلا هرخری هست مهم اینه که می خواد بی تی اس رو اذیت کنه😡پس باید بهش بگم یوانا خانم منتظر لقب برازنده خودت باش فقط یه کم صبر کن بیشتر آشنا بشیم دارم برات😏
هرچند حالا فعلا "یوانا شیشه ای" رو داشته باشین تا بعد ببینیم چی میشه. راستش بعد خوندن اینکه بی حس و خشکه اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود. می دونی مثل یه جعبه شیشه ای که هیچی توش نیست

ای بابا تو این هاگیرواگیر حالا نباید یه کم شک میکردین به این تماس؟😐😑
وااااااااااااااااای مهسا اونییییییییییییی چقدرررررررررررررررررررررررررررر داستان داره جالب و مهیج میشه آخ خدا جیییییییییییییییییییییغ🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
یهو از یوانا شیشه ای اومدیم به قتل این بنده خدا پدر مین بعد یهو رفتیم چند روز قبل قتل که اتفاقا مصادف میشه با اون موقع که تهیونگ داشت افسانه جنگ پایانی رو میگفت
جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییغ
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عهههههه به به سلام قسطنتنیه جووووووون😂وای دوباره اون موقع که سوارش بودن یادم اومد خنده ام گرفته🤣

خیر مقدم میگیم خدمت پیشگو اعظم که دوباره سر و کلشون پیدا شده و معلوم نیست دارن چه غلطی میکنن😒😒😒
شما کجا اینجا کجا؟ خون و خونریزی؟🤨
البته ما چون بچه های خوبی هستیم الان قضاوت نمیکنیم فعلا به اینکه بنا بر پیشگویی هاش می خواسته از قتل جلوگیری بکنه شک میکنیم هرچند ممکنه ایشون هم یکی عین فردریک اعجوبه پرور از آب دربیاد و در آینده قاتل هم باشن که این حدس رو به همون آینده موکول میکنیم با تچکر😌💗

پاسخ:
یوانا خانم که عشق بنده ان...ولی جررررر هپی یه طوری هواشونو داری من ندارم😂😂😂
منم منتظر لقب برازنده اش هستم😂😂 پیشنهاد خودم جیگر کراشه😂😂
جرر چرا یوانا شیشه ایییی😂😂 اوووو اره کراش جیگر خیلی بااقتدار و ژذابه
توصیفت خیلی عشق بود هپی جونم.
کدوم تماس؟یا خدا یه چی نوشتم خودم یادم نیس :||
مهیج تر هم میشه😂 اصلا اسم فصل سه خودش مهیجه😂😂
قشنگ گذاشتم رو دور تند براتون😂😂 
ولی خوب کار بدی بود ادب شدم دیگه رو دور تند نزارم مضرات زیاد داشت...
قسطنتنیهههههه کراش عزیزم😂😂😂😂 ازش عکس نیافتم...هیچ ماشینی به خاصی و منحصر به فردی قسطنتنیه جونم نیست😂😂
رافائل جان رو می فرمایین؟ هستیم خدمتشون😂
کلا فصل سه که شروع میشه دیگه، بر می گردیم پیش کراشان دنیای سایه
😂😂😂😂😂افرین زود قضاوت نکنیم

سللللللااااااااممممممم اونییییییییی جونممممممم💕

به به خوش برگشتی عزیزم😍💗

فدات شم💖 اشکال نداره💕 دشمنت شرمنده

خب آهنگ دانلود شد🤩

پیش به سوی پارت ۲۵😍😍😍😍😍

دست و جیغ و هورااااااااااا😂😍👏👏👏👏👏👏👏

وای که چقدر ذوق و هیجان دارم واسه این پارت🤩💕

پاسخ:
عه این دیر اومده فکر کنم...نه درست اومده...به هرحال منم پیش به سوی نظرت واسه پارت بیست و پنج...یوهووو

اول اینکه این پارت فوق عالی بوووووووووووود😍💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

مرسیییییییییییی💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

برا همینه که موهای یونگی آبی شد وقتی با وی دست داد؟ اون پارت رو میگم که خونه هوسوک بودن
یعنی قدرت فیلومنا به یونگی هم سرایت کرده؟
نکنه فیلومنا همون نکبت بانوعه؟
صبر کن مگه شوگا نبود که راز داشت
یعنی همزاد یونگی هم راز داره؟
یعنی فیلومنا هم یکی از کساییه که قدرت باستانی دارههههه؟
خب حالا یوانا از کجا یونگی رو میشناسه؟
اصن چرا فیلومنا اونروز تو جزیره حضور داشت؟
یعنی یوانا رو ممکنه بشناسه؟
اصن اون مرده کیه؟
بعد الان اگه این نکبت بانو و دستیارش همون فیلومنا و یوانا باشن، پس اونروز که وی اون یارو رو کشت چون می خواست به جونگ کوک حمله کنه بعد پلیس می خواست وی رو دستگیر بکنه، یادمه نکبت بانو و اون دستیارش شوگا رو زیر نظر داشتن و یه جورایی می خواستن بکشنش، بعد الان یعنی رازی که شوگا داره به یونگی ربط داره؟
بعد یه چیز دیگه
الان پدر یونگی یعنی همون آقای مین که می‌گفت خیلی چیزا می دونه و همه این اطلاعاتی که داره رو یه زن بهش گفته، بعد یعنی اون زنه فیلومنا بوده؟
و حتی اون زنه که یونگی میگفت اذیتش میکنه فیلومنا بوده؟
ولی مگه نگفتیم اون زنه همون هازل چشم سفیده؟
نکنه هازل همون فیلومناعه؟
نه بابا آخه اون هازله بعد چشمش سفیده بعد تازه بال داره سیاه رنگه اگه اشتباه نکنه یه روحه که تو سر تهیونگه
این یکی فیلومنا چشماش عسلیه بال هم نداره آبی رنگ هم هست روح هم نیست
تازه فیلومنا وقتی به کسی دست میزنه می تونه آرامش بده هرچند الکی ولی هازل چشم سفید رو هر وقت تهیونگ بنده خدا لمس کرد درد کشید بقیه هم نیرو هاشون از دست میدادن زجر می‌کشیدن
راستی این هم هست
هازل چشم سفید از کاراش پشیمونه داره کمک میکنه
این فیلومنا هنوز که هنوزه موزی بازی درمیاره

وای قاطی کردمممممممم🥴😂
اونی فکر کنم سکته مغزی رو رد کردم🤕🤣
می تونی دود رو که از کله ام بلند شده حس کنی؟🤯

پاسخ:
اول اینکه خودت فوق العاده ای🤩🤩
خواهیش قشنگگگمم
هه هه... اونجا نیز جریان داریم... به به خوب شد یادم انداختی داشتم فکر می کردم حالا فصل سه اصلا چی برا گفتن می خوام داشته باشم😂😂
راز یونگی هم می خواستم تو این پارت اخر بهتون بگم بعد دیدم داستانو خراب می کنه... صبر کنین یکم دیگه تو فصل سه می فهمینش.
فیلومنا... اونم بمونه برای بعد😂
یوانا هم که... گفتم... نه نگفتم... ولی چرا گفتما... یوانا همون قاتل دوست همزاد شوگاست🙂🙂
اونروزم... باز اینم بمونه برای بعد
یوانا که اصلا پیش فیلومنا جون زندگی می کنه😂
اون مرده سیاهی لشکر بود اقا😂😂
افریییننن... خودشونن ولی حالا ربطشون بهم دیگه بمونه واسه بعد باز😂😂
یپ یپ... بهش نگفته درواقع نفرینش کرده به داشتن دانش
یپ یپ اونم فیلومنا بوده
نه نگفتیم... کدوم؟نه گفتیم که هردوشون باهم اشتراک داشتن چون چیزی اذیتشون مس کرد و نمی تونستن درباره اش حرف بزنن... که البته تهیونگ عزیز دلم اراده کرد همه چیزو برای دوستاش گفت
نه بابا😂😂هازل بچه ی مظلوم خطاکاره منه فیلومنا عزیزدل خفن من🙂🙂 حالا عکساشون باز اخر پارت اخر هست
افرین
فیلومنا چشماش عسلیه؟ نه بابا😐چنین چیزی گفتم؟ اون یواناعه چشاش عسلیه ها
ابی رنگ هم نیستا... یا خدا چی گفتم تو پارتای قبل مگه😶😶
😂😂😂😂جر این تیکه اش خیلی خوب بود... اون ارامش میده این برق میگیرونه😂😂
افرین... نتیجه میگیریم هازل، فیلومنا و یوانا متفاوتند😂
منم قاطی کردم هپی بیا بهش فکر نکنیم😂😂

اوه راستیییییییی
فیلومنا موزمار قشنگه؟😏😏😏
عنتر بی خاصیت مامان بی گناه یونگی رو کشت🥺
تازه اول با مهربونی نزدیک شد بعد تازه خود واقعیش رو نشون داد🤨😒😒😒


ولی فرض کن
اگه نکبت بانو یه نفر جدا باشه هازل چشم سفید هم جدا این فیلومنا موزمار هم جدا منظورم اینه که هر کس یه فرد باشه تو داستان
یعنی جنگ بین چند تا بانو ممکنه اتفاق بیوفته که هرکدوم هم قدرت زیادی دارن
اوه اوه چه شود🤯🤯🤯


این مردم جزیره هم که خاک هرچی عالم هست تو سرشون😡
چقدر حیوان صفت آخه؟😡🗡🗡🗡🗡🗡
ای الهی مهمان از اون بالا بیفته تو پی پی این حیوونا بعد هم همون حیوونا بزنن لت و پارش کنن😡
یعنی اصن حیف حیوون که بخوای اسمش رو روی اینا بزاری. نه حیوون از دست اینا در امانه نه انسان☹
الهی جزیره با جاش بیاد پایین یه ملت راحت شن😡

بعدم با تو ام یوانا🤨😤
حالا نجاتت داد که داد
وقتی میبینی اون هم جزو همون مردم جزیره اس چرا پیروش شدی؟ چرا آدم کش شدی؟🤨
والا تو با این کارا دیگه فرقی با اونا نداری😒😒😒
اگه می خوای به این کارا ادامه بدی همین الان به جا اینکه اینجا بتمرگی یه تکونی به اون هیکل عن ترکیب بده بلند شو برو زهر موش بخور سقط شی😒


آها راستی یه سوال🤔
تو پارت های قبلی سارا داشتیم؟ نداشتیم؟
چرا من حس میکنم آشناست؟ ولی نه آشنا نیست
حس میکنم اسمش تو پارت های قبل بود؟ ولی انگار نبود؟🤔

ای بابا دوباره سکته مغزی کردم که🥴🤯🤣
تو رو خدا بگو پارت های قبل سارا گفته بودی؟
اگه گفتی کدوم پارت؟
ولی باز هم اون یکی حسه میگه نه داری اشتباه میکنی سارا نداشتیم
وای اونی خودت بگو قاطی کردم🥴😂

پاسخ:
😂😂😂فیت خودشه... فیلومنا مارموز جرررر
اره دیگه... بچم درسته کراشه... ولی بی رحمه
😂😂😂من میدونین اومدم یه کاری کنم داستانم همش شخصیتاش کرد نباشن برعکس همه شخصیتا زن شدن😂😂
ولی خوب کلا نکبت بانو و فیلومنا و سارا یکین... هازل یکیه... یوانا هم یکیه... درواقع فیلومنا جان خودشو با اسم مستعار سارا پیش ننه بابای یونگی جا زد
اره دیگه جزیره هم جزو جاهای منفور بود
خوب شاید چون اون از مردم جزیره نیست😉😂
نه عزیزم سارا نداشتیم سارا همون فیلومناست با اسم مستعار

سلاااااااااممممم اونییییییییی💕
حالت چطوره؟خوبی؟
دلم برات تنگ شده🥺🤧💞

خب اومدم بگم که😍
تولدمون مبارکاااااااااااااااااااااااااااااا🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
آها دست دست! بیا قر قر!👏👏💃💃
روز آرمی رو به مهسا اونی و همه آرمی ها تبریک میگم😍💖
آقا دستا شله! دس دس! اون عقبا صدا نمیاد! حالا همگی دس دس👏👏 قر قر💃💃 هو هو👏👏هو هو👏👏هو هو👏👏😂😂

پاسخ:
سلام هپیییییی
الان خوبم... تو چطوری؟
منم دلم برات تنگ شده بود به توان ده میلیون☹️☹️
بازم دیره ولی خوب بازم مهم نیته😂😂
تولد ارمی ها مبارکککککک... یوهوووو
همه بیاین وسطططط

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی