The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

مهی هستم نویسنده مانستر.این وبلاگ رو می سازم تا هم چیزایی که ازشون ایده گرفتم برای مانستر رو باهاتون در اشتراک بزارم،هم پوسترا تیزرا عکس ها و موسیقی هایی که اگه می خواستم تو سایت اصلی بزارم دردسر می شد.امیدوارم از مانستر لذت ببرین :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۱/۲۹
    help
آخرین نظرات

نظرات ناشناس 2

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳ ب.ظ

خوب خوب خوب...از اونجایی که ناشناس قبلی پر شدن یکم همچین،لینک جدید هم داخل سایت اصلی یعنی فضایی ها هم این جا قرار داده شد.از این به بعد چون اینجا خیلی راحت ترم،سعی می کنم تند تند بیام و همینجا جواب نظراتون رو بدم.پست قبلی هم پر شده بود ناچار یه پست دیگه گذاشتم براش.دیگه خلاصه که بریم ببینیم به همین زودی چقدر نویسنده تونو خرمرگ کردین

 

«=هاییییییی مهیییییی دیدی چی شد؟😂 نظرم کامل نیومد خیهیخهیخ😂 -چرا هی کاری میکنی به فصل ١ فلش بک بزنم؟ هی میرم پارت نجات شاهزاده خانم و پارت بعدش رو میخونم میمیرم از خنده😂 اینقدر که خوندم این فصلو دقیقا وقتی وی گفت "چرا هر بار این منم که باید همه بیفتن روش؟" فهمیدم پارت ١٨ "اونا منو بستن" صفحه ٤٨٤ منظورشه😌 #ستاد چاپلوسی #کی فن تر از همس -این ماساکی یا مخالف ماست یا طرف ماست :/ بهش میخوره ازونا باشه که لحظه اخری یهو همه چیزو تغییر میده ببخشید اگه طولانی شد... سالم بمون و مراقب خودت باش و تو امتحانات هم موفق باشی. فایتینگ ^^ ~بنده ساعت چهار صبح داشتم مانستر میخوندم برای امتحان امروز خواب موندم… خدایا مانستر و نویسندش رو از ما نگیر😔💔 میدونم مزخرفه و قرار نیست یادت بیاد منو و اینا ولی اشکال نداره اگه بگم #سایلنت ریدری که داره تو عشق نسبت به نویسنده غرق میشه؟ ㅠ^ㅠ *قیافه خر شرک (بیا یه بهونه برای بیشتر پیام دادن بهت در نظر بگیریمش :) راستی… ‏we never walk alone :))))))💜💜💜»

ایووووووولللللللل از فضولی در اومدمممممم.فضولی هم بد دردیه ها😂😂 عرررررررررررر حافظه روووووووو...حافظه نیست که هارد یه ترابایتیه اصلا...بعد من فیلم می بینم اسمشو یادم نمی مونه :/...ماشالله بهت با این همه حافظه ی قوی ای که داری سایلنتی. #ستاد قربون ونوا رفتن #من من من!   عهههه راستی ماساکی رو هر بار می خوام عکسشونو براتون اخر یه پارت بزارم هی یادم میره...بخوام براتون توصیفش کنم یه پسر انیمه ای طور چشم سبز خفن جیگره اصلا قربونش برمه😂😂طولانی؟؟؟؟این دربرابر حرف زدنای خود من در جوابتون یه جمله است که...عجب...اصلا طولانی شدن معذرت خواهی نمی خواد که...جیزه و تشویقات می خواد...بله اینجوریاس اینجا. شما ونواهای قنگم از جمله خود سایلنتی سالم بمونین چه از نظر جسمی چه از نظر روحی و سعی کنین روح های قشنگتون رو به هیچ وجه با تلقین و تکرار الکی مشکلات مریض نکنین قشنگام.ایشالا همتون نه فقط توی امتحانا بلکه توی همههههه ی همههههه ی چالش های زندگیتون موفق و بهترین خودتون باشین.فایتینگ به تو نیییز!#^#  حیف...حیف که رطب خورده ام نمی تونم منع رطبت کنم سایلنتی...وگرنه می گفتم د بچه مگه روز خدا رو ازت گرفتن؟عجب😂😂 خدایا ونوا و مانستر رو از من نگیریا...بلند بگو امین خط شلوغه صدا برسه

اره واقعا مزخرفه...این هم اعتماد به نفس نداشتنون خیلیییی مزخرفه...من ننه بابامو شاید یادم بره ولی تک تک ونواها رو عمرا فراموش کنم.اصلا تو مرام ما نیست ادم مهما رو فراموش کنیم که. معلومه که اشکال نداره.من چی اشکال نداره بگم #مانستر رایتری که از شدت عشق به ونواش سکته قلبی و مغزی با هم زده*^*؟ قیافه ی پیاز لایه لایه معروف به شرک😂😂(بهونه؟مگه حرف زدن با کسی که قول داده همیشه کنارتون قدم بزنه و همراهتون باشه بهونه هم می خواد؟چرا من نمی دونستم؟:/)

بلی بلی...You And I Never Walk Alone💜💜💜

 

 

«هلوووووووووووو خواهرم مارو با این پارت (٢١) زدی ترکوندی کهههه😂 ولی خیلیییییییی خوووووووووببببببببببببب بووووووووددددددددددىمتلتلغنعهلتنعغعبهغىخعاخعلعغبهغىحىبتلخعذقغمکهىلؤیفذتنتىمبءؤنةلسفاغلننمىیسفذةطمتعبتفیعمةطاعغثبناىنملغفسعنبةمترتبغ دارم سعی میکنم احساساتمو در متن منتقل کنم ساری اگر خوب انتقال داده نمیشه ㅠ-ㅠ چرااا اینقدر خوبیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ *بسته بندی کردن منگو ((🥭) چرا نمیگم انبه؟ بله چون خلم) و فرستادن برات ~مدیونی فکر کنی عاشق منگوئم ㅠ_ㅠ (کی نیست؟) 💞💗💗💞💗💞💗💗💞💗💗💞💗💗💞💕💖💕💖💕💖💕💖💕💖💟💜💟💜💟💜💟💜💟💜💙❤️💙❤️💙❤️💙💙💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚💛💛💚💛💚💚💛 فرستادن انرژی مثبت به مقدار لازم هرچند که اینا به اندازه کافی حق مطلب رو ادا نمیکنن. -ونوای روحیه دهنده ی پارت بیست و یک؟؟ چرا منو اینقدر سافت میکنییییی T0T عوا چرا زودتر نگفتی خواهرㅠ0ㅠ ~هجوم بردن به سوی واتپد اد کردن به ریدینگ لیست و ووت دادن سپس هجوم بردن به سوی تل و سرچ کردن عبارات monster, monster is love, monster's writer is love و… ولی خیلی خوبی… بعضی رایترا جوری میپرن به کسی که انتقاد میکنه انگار… *ماچ ماچی کردنت با ماسک ولی قبلا به روح منحرف اعتماد نداشتم الان داره ازش خوشم میاد *هجوم بردن به سوی روح منحرف و دزدیدنش بنده از نظر نصف شده قبلیم درس گرفته ام و پس از این نظراتم را جدا جدا خواهم گفت باشد که رستگار شوید😂 ‏pt 1 این نظر ادامه دارد…»

هلوملیکم خواهر گرام...روحیه دهنده ی شماره ی بیست و یک😂ببین همش تقصیر خودتونه...هربلایی من سرتون اوردم فقط به خاطر شدت انرژی ای بوده که از تو نظراتون بهم دادین...اره دیگه خلاصه که اون دنیا نمی تونین جلومو بگیرین😂😂عررررر اررررههههه خودممم موافقم پارت 21 خیلی خفن ناک بود.می تونم بگم جدا یکی از پارت های مورد علاقه ام بود.😂😂😂کاملا بهم منتقل شد قشنگم...اصلا خودمم هیجان زده شدم. چون شما انقدررررر خوبییییین...به هر حال نویسنده باید از خواننده هاش یکم یاد بگیره دیگه.

جررررر منگوووو😂اعتراف می کنم تا حالا انبه نخوردم و حتی قیافه اشم ندیدم😂این یه هدیه ی مجازی عجیب و غریب میشه برام😂برای اولین بار  منگو می بینم...تو هم مدیونی فکر کنی من عاشق ونوام...(اممم من؟البته منم هنوز نخوردم وگرنه حتما عاشقشم میشم.)

یوهوووووووووووووو همه قلبات ذخیره شد تو قسمت ذخیره سوخت تا به موقع بیرون بیارم خالی کنم رو پارت جدید اتیشتون بزنم *^* 😂😂من حق مطلبو گرفتم اقا...بچه گیراییم...یه دنیا مرسی بابت انرژی هاتون....یس یس...با این نظرت فکر کنم با یکی دو تا نظر دیگه شریکی روحیه دهنده ی پارت بیست و سه هم شدی😂😂به خدا همشو از خواننده هام یاد گرفتم.اصلا اینه گرفتم دست هرچقدر سافتم می کنین بازتاب می کنم سافتتون می کنم *^*....شرمندگیات...یکم حافظه ام در این باره ها ضعیفه...مرسیییی قشنگممم😂😂تو تل سرچ کنی اینا رو تل پرتت می کنه بیرون..فعلا هوچی نیست😂ولی شااااااید یه روز زد به سرم زدم...بزنم؟میزنما...😂😂

خوبی از خودته قشنگکم...نچ نچ...نمی دونم والا بعضی ها کلا تو خونشون نیست انتقاد پذیری نمیشه قضاوت کرد...*نههههه ماچ نهههه نیا جلووووو اوهوی...از الان اخطار می دم...پذیرای هر گونه ابراز محبت و انرژی ای هستم غیر از ماچ و گاها بغل...یکم همچین از فوبیای لمس رنج می برم تا اعتمادم طی سالیان طولانی بهتون جلب نشه سمتم بیان به چند روش مانستری خودمو تیکه تیکه می کنم :/

عهههه نگوووو روح منحرف کراش ترین شخصیته اینجاست...اصلا من دو فصل به امید این بچه نوشتم.بله بله دوستش بدارید.😂😂روح منحرف اگه دزدیدنی بود فکر کنم تهیونگ بهت بابت دزدیدنش پولم می داد😂😂

جررررر بریم بگردیم پارت دو را بیابیم...چقدر من نظر طولانی دوست...طولانی نظر دهید باشد که رستگار شوید

 

 

«اهم اهم خب یکم از عرام که کم شد رو در ابتدا داشته باشیم البته که همش جا نمیشه… عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💞💞💕💞💕💞💕💞💕 خب همین الان چنتا سوال مزخرف جونگ کوک گونه بهم الهام شد چرا کولارد خوشش نمیاد بهش بگن مادام؟ میدونستی اولین رایتری هستی که بهش نظر میدم اونم اینجور؟ لینک تلتو میدی لطفا؟ T'T (حالا قبلا دادی و من ضایع میشم) اگه هوسوک تغییر شکل بده لباساش چی میشن؟ شرلوک و هری پاتر خیلی دوست داری؟ (کی نداره؟) چرا وی اینقدر خره که سانشاین رو تشخیص نمیده؟ تایپ mbtiت چیه؟ (چرا احساس میکنم intp؟) نکنه کلاغی که تهیونگه به کلاغی که تو on داشت کوکی رو میخورد ربط داشته باشه؟ (ریدر از دست مهی رد داده) من هی میخوام یه چیز نیمه بی ربط بگم قسمت نیست انگار حالا ایشالا پارت بعد نظرم😂 بعد هی میخوام بیام یه نقدی بهت بگم یادم میره😐 اصن حافظه…🐟 اقا نامبر وانی مبارککککککککککککککککککککککککککککککککککککک *پخش کردن نارنگی. دیشب یهو پارت اول مانستر رو پیدا کردم و بدون دلیل خاصی بهم حس نوستالژیک قشنگی دست داد… مثل حس مادر بزرگی که کتاب کلاس اولشو تو انباری یافته T-T راستش این شنبه هم که اپ نکردی نگران شدم و داشتم میومدم بگم مهیییییییییییی😭😭 خوبیییییی؟؟ که دیدم زنده ای😂 ولی حالا امیدوارم مشکلی که باعث شد هفته پیش اپ نکنی برطرف شده باشه و الان نویسنده محبوب و دوست دا»

فکر کنم این پارت دوم نظرت بوده و کامل نیومده طبق معمول...هعی...امان از دست ناشناس جان.😂😂😂نمی دونین من با همین عر های طولانیتون چه انرژی ها که نمی گیرم.یه علمه قلب سفید و ابی تقدیم به تو(با لپتاپم و تنها استکیری که بهش دسترسی دارم خنده است :/)

ایولا سوااااال کوک طوریییی...پیش به سوی جواب دادن به سوالات.اها اولی...مادام معمولا به زنی که خوب شوهر داره و خانواده داره به طور رسمی گفته میشه...اما مارگارت جونمون با وجود سن پونصد و خورده ای ساله اش مادمازل و دوشیزه حساب میشه.چون شوور نکرده.پس از یک سره مادام گفتن های کورا کلافه میشه و خوشش نمیاد./جیییییییییییییغ افتخارمندمممم...از اکلیل و سافتی پر شدمممم...مرسیییی قشنگممممم./ ایدی تل و ناشناسمم به بخش تماس با من اضافه کردم هر کدوم خواستین بهم پیام بدین قول میدم زود زود جوابتون رو بدم.(😂😂نه فکر نکنم داده باشم...عه نه بزار الان یادم اومد اخر یکی از پارتا فکر کنم دادم ولی فول پارت که شده دیگه حرفای اخر هر پارتم نیستن واسه همین خیلی نمیشه حسابش کرد.)/😂😂😂این سوالت دقیقاااااا کوکی طور بود.یعنی یه بار کوکی پرسید ازش اصلا تو پارت یکم😂😂خوب ببینین من برای هر کدوم از نیروها یه منطقی چیدم...و نیروی هوبی سخت ترینش بود.اما خوب دنیای سایه همه چیز رو حل میکنه.هوبی وقتی که می خواد تغییر حالت بده در واقع باید ژن هاش،ژن های اون حیوون رو کپی بکنن.و این به عنوان یه موهبت توش قرار داده شده.اگه دقت کرده باشین من حتما یه جا توی یاداوری خاطراتشون گفتم که وقتی هوبی به شکل یه گربه وارد خونه ی ته شده لباس هاش رو می دزدیه...ولی وقتی توی پارت یک تغییر حالت میده لباسه اش تنشن.حالا قضیه چیه؟قضیه صنعتگران ماهر دنیای سایه ان.وقتی هوبی میره به شهر لباس هایی که مخصوص نیروش هستن رو تهیه میکنه و یوهو...دیگه وقتی تغییر حالت میده لباس هاش از بین نمیرن،فقط همراهش تغییر حالت میدن تا وقتی دوباره ادم شد لخت نباشه😂😂/ شرلوک و هری پاتر،تنها چیزایین که بعد از بی تی اس طرفدارشونم.کلا ادمی نیستم که زیاد فن کسی باشم ولی این سه تا کلا چیزای خاصین.و واقعا مگه کسی هست دیده باشه و عاشقون نباشه؟*^*/جررررررررر😂😂خره دیگه...چه میشه کرد😂😂ولی دیگه عمرا از این به بعد سانشاینمون رو یادش بره.😂😂/راستشو بگو...پیشگویی یا چی؟بلی بلی بنده قبل قرنطینه Entp بودم با یه نسبت 57 درصدی برونگرایی اما خوب به خاطر شرایط قرنطینه این شرایط تغییر پیدا کرد و من شدم یک درونگرای Intp./جرررررر این خیلیییی ایده ی خوبی بود😂😂ولی نه راستش رو بخوام بگم به اون ربطی نداره./جررررررر حافظه اتو چشم کردم😂😂عیب نداره بنویس دفعه بعد که اومدی یادت نره به شدتتتت منتظر انتقاداتون برای بهتر شدنش هستم.😂😂جررررر مادربزرگگگگگگگ...من خودمم بعضی پارتا رو از قبلا ها میرم چک می کنم حس نوستالژی بهم دست میده😂😂

اخ ببخشید جدا...میگم من یکم به سوخت نیاز دارم و این نظرای قشنگتون واقعا برام سوخت محسوب میشن.وقتایی که ازتون نظر ندارم احساس سرخوردگی می کنم :/ولی ایشالا که با حضور و نظرای پر از حس خوبتون این مشکل برای همیشه رفع شده.

(باز اینو ببین چی بوده کامل کن بفرست...فضولی میمیرم اخرش.)

 

 

 

«~به امید اینکه ابر و باد و مه و خورشید و فلک همکاری کنن تا این نظر بهت برسه… سر این ده بار گوشی هنگید اخرش هم ناشناس ارسال نکرد مجبور شدم نصفش کنم کلی از عر هامم کم کردم TT های روح من باهاتون صحبت میکنه خب از شک بیرون اومدم و وقتشه که بازم بگم… عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر عاشق پارت ٢٢ شدمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم لاو یوووووووووووووووووووووووووووووووووو بهت انرژی بدم بازم ازینا بهمون بدی ㅠ-ㅠ💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💕💞💕💞💕💞💕💞💕💞💞💞💕💞💕💞💕💞💕💞💞💕💕💞💕💞💕💞💕💞💞💞💕💞💕💞 pt 3 این نظر ادامه دارد…»

الهیی بگردم😂😂😂خوب بیاین همینحا تو وبلاگ نظر بدین...اینجا هفت فصلم نظر بدین هیچیش نمیشه😂😂

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر بازم عررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😂😂های روح ونوا!

پارت بیست و دو بازم ادامه داره دیدم دیگه واقعا بیشتر از این تو یه پارت جا نمیشه اونطوری نسبتا نیمه کاره براتون فرستادم.ولی خوب تو پارت بیست وسه هم یکم از این فضای پارت بیست و دو رو داریم.

مرسییییییییییییییییییی همه انرژی هات اووووومد رفت تو کپسول ذخیره ام.یوهووووو دوستون دارممممممم


 

 

«*بالا بردن سر و کشیدن نفس عمیق سپس…عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر *سایلنت ریدر از حال رفت اب قند بیارید چقدر این پارت (٢٢) خوب بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد دلم میخواد پنج برابر نظرات قبلیم برات انرژی مثبت بفرستم ولی میترسم گوشی هنگ کنه. خودمم هنوز تو شکم 🍂🍂🍂🍂🍃🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃 بیا پاسخگو باش مهی🙁 برگامو ریختوندی حالا اگه»

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

الهی بگردم سایلنتی رو یکی بگیره...بیا خودم بهت باتر بدم فشارت بیاد بالا😂

الهی بگردم دور گوشیامون واقعا...بدبختنا😂😂

عهههههههههههههه دوباره نیمه کاره...بدم میاااااااد...به هیچ وجه پاسخگو نیستم زیرا انرژی و سوختشو خودتون بهم دادین.من بی گناهم😂😂

 

 

«~صلوات کنون دعا میکند این دفعه نظر کامل برود شاید برات سوال باشه اینجانب چطور نظراتمو دقیق دوباره مینویسم… (نیست ولی حالا من میگم😂) بنده میشینم دو ساعت فکر میکنم ادیت میکنم بعد دو جا مینویسم بک اپ میگیرم سپس برات میفرستم (اونم در چندین پارت که اونم ناشناس بازم میرینه بهش :/) فکر کنم ونواها دارن بهم فحش میدن…😂 و چرا نمیام اونجا؟ شاید چون… *رفتن زیر پتو* خیلی کم روئم؟ ولی تل رو تست میکنم ببینم بیام یا اونجا هم قراره به ١٧٥٧٧ قسمت تقسیم شم (نظرم) و باور میکنی من پس از سال ها (ازون اول که ددی سایت رو ساخت) ثبت نام کردم که بیام به فیکت رای بدم؟ بعد اومدم سایتی با عنوان "چه وضعشه هی سایت بساز سایت بساز :/" ساختم که سایتتو فالو کنم ولی…*شای شای شای* روم نشد؟ -چطور؟ من تا شب منگو بو نکنم خوابم نمیبره T0T حالا میدونم الان خوابی و اینا و خوابای گوگول مگول ونوا طوری ببینی ^^ منم که اگه باز فردا خواب بمونم تقصیر توئه یو نو؟ سایلنت ریدر we never walk alone گویان در عشقش نسبت به مانستر و نویسنده اش غرق میشود»

به به ببینین کی اینجاست...سایلنت ریدری که بالاخره فضولیمو می خواد رفع بکنه😂😂الهی به امید تو...ایشالا که این نظرتم نصفه نیومده.

ارهههههههه خیلیییییی برام سوال شده بود واقعا...راستش برگام ریخت وقتی دیدم اون نظرت دقیقااااا از سر همون جایی که قبلا تموم شده بود شروع شد :/ (هست ولی بازم تو بگو😂)یا خدااااااااااا...بچه نکن این کارا رو با خودت...عجب...این چه کاریه اخه😂😂الهی بگردم که انقدر کیوت و سوییتی تو بچه😂نه بابا برای چی؟ونواها همه کنار هم و دست در دست همن...همه همو دوست دارن من بهت قول میدم. :)

چرا؟؟؟ای جااااااااااان😂خجالت نداره که قشنگکم...کوچیک ترین خجالتی نداره چون من خیلی اونی خوبیم 😌😌(تعجب نکنید مت کردم واتساپ دسکتاپ رو باز کردم از روش استیکر میارم😂)پس پاشو پاشو...دستتو بده من از زیر پتو بدو بیا بیرون.افرین قشنگکم.

یه ناشناس گرفتم تو بودی ایا؟🧐نه نگران نباش...اونجا سه مترم چیز بنویسی هیچیش نمیشه😂

اوهوی...نبینم دیگه خجالتی هستیا؟ادمای خجالتی برای ادمایی که بهشون هنوز اعتماد ندارن خجالتین...ایا شما به اونی سوییت خود بی اعتمادید؟؟؟هومم؟بدو بدو فالو کن اگه هم روت نمیشه که بقیه به وبلاگت سر بزنن می تونی خصوصی فالو بکنی اصلا.

ای خدا😂😂بزار بگردم استیکر منگو بیابم برایت...🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭🥭

یوهوووووو حالا همه ی این منگوهایی که مهی برایت کادو نموده پست کرده رو شبا قبل خواب بخور که شنیدم کلی خاصیت داره😂

ساعت چند بوده اون موقع؟من دیشب تا پنج بیدار بودم(کار اشتباهیه ها...خیلیم اشتباهه...خودمم خودمو کلی سرش دعوا می کنم.دیر نخوابین قشنگام.)عجب😂😂باشه حالا چون شمایی تقصیر خود خودمه😂

مانستر رایتر Yes,We Never Walk Alone گویان با عشق ونواش و سایلنتیش پارت های تیکه کننده تری را می نویسد 😂 دیگه شرمنده یکم راه های ابراز محبتم خرابه😂😂

 

 

«~خب اونجا بودم که برگام تو کوچه خیابون ولو بود؟ بیا پاسخگو باش مهی 🙁 برگامو ریختوندی حالا اگه بارون بیاد چه کنم؟؟ اولش گفتم عاخییییییی نینی بی کس بدبخت ولی بچه سلیطه بودا😯 چه کشت و کشتاری شدددد (به نسبت پارتای قبل حالا😂) عاخ بچه مرده باشه من خوشحال شم😍 میدونم نمرده که…🚶🏻‍♀️وقتی گفتی عررررر پیترسونی که تو پارت بیست و دوعههههه میدونستم یه نقشه شومی داری… پسرممم😭😭 (قیافه پیترسونی که چند هزار سال از من بزرگتره: 😐) این پارت بخاطر نظر من بود؟؟؟؟ عرررررررررررررررررررررررررررررر یا چی؟؟؟ من میمیرمااا……………خب مردم تموم شد باعی ‏pt 2 این نظر ادامه دارد…»

😂😂😂😂اره دقیقا همون جا بودی.😂😂الهی...دیگه سعی کن از طراوت و تازگی قطرات باران نهایت لذت رو ببری😂اوا...با بچه ی بدبخت پارت بیست و دویی؟😂اون بچم هیچ گناهی نداره خوب...فکر کن یه عمر ننه باباش به خاطر اینکه برن بگن بیا ببین خوب شد یا نه بزرگش کردن...انگار کاردستی بوده داشتن می ساختنش تا به خاطرش جایزه بگیرن😐اره دیگه خوب نیست پشت سر مرده چیز گفت😂😂

اره دیگه از این به بعد باید با کشت و کشتار اخت بشین قشنگام.از این به بعد از همین خبراس😂مرد دیگه اقا چرا همه تاکید دارین اون بچه ی لاغر مردنی بعد از سقوط از اون ارتفاعی که تو عکسم مشخص بود کتلت نشده؟😂😂😂

بله بله...مشخص بود؟😂دیگه شرمنده نمی تونم خودمو با افکار خبیثم کنترل کنم😂(قیافه پیترسونی که داره کله ی منو می کنه و میگه به من توهین شده چون من فقط و فقط پونصد و هفتاد و سه سالمه نه هزااااااااااار سال😑😂)

بلی بلی...دقیقااااا به خاطر نظر و انرژی ای بود که همراهش اومد چسبید پس کله ام :) عرررررررررررررررررررررررر خیلی هم عرررر

نهههههه نمییییییییر من باز انرژی می خواااااام😂😂

 

 

 

«~سبزی هارا میاورد اره خواهر داشتم میگفتم داشتم میومدم بگم مهیییییییییییی😭😭 خوبیییییی؟؟ که دیدم زنده ای😂 ولی حالا امیدوارم مشکلی که باعث شد هفته پیش اپ نکنی برطرف شده باشه و الان نویسنده محبوب و دوست داشتنی من از همه لحاظ عالی باشه سالم بمون و مراقب خود دوست داشتنیت باش ^^ لازمه بگم we never walk alone؟ خب دیگه ضایعست کی اینطور ریخت و پاش کنون نظر میده فکر کنم😂 ولی من میگم T^T #سایلنت ریدری که داره تو عشق نسبت به نویسنده غرق میشه *وی همان طور که اکلیل و رنگین کمون پخش میکند در جنگل محو میشود ‏ pt 4 ~داره سریال میشه این…»

بین سبزی پاک کردن چهارتا اسفناجم میندازه بالا...خوب می گفتی خواهر...😂اره بابا من به این راحتی ها جان به جان افرین تسلیم که هیچ به زورم بخواد نمیدم😂😂رفع رفعه با اینهمه نظر های پرانرژی و خوشگلی که دارم می گیرم...اصلا مشکل خر کیه؟😂کاملا سالم و سلامت در خدمتتان هستم و قراره با قدرت به زجر دادنتون از طریق مانستر ادامه بدم😂

معلومه که لازمه...اصلا روزی ده بار از روش بنویسین که قشنگگگگگ بره بچسبه به اون ته ته مغزتون😂We Never Walk Alone

بله بله کاملا مشخصه که کدوم عزیز دلم با این لحن قشنگش نظر میده *^* ولی منم دوباره میگم #مانستر رایتری که از شدت عشق و علاقه سکته ی ششم رو رد کرد.خدا هفتمی رو به خیر بگذرونه😂😂

وی اکلیل ها و رنگین کمون ها رو از پشت سرت جمع می کنه و در کپسول ذخیره قرار می دهد برای روز مبادا.😂

ولی بازم حس می کنم این نظره نصفه اومده😑😑

 

 

«سلاام اونیی. هوو خرذوق شدم منم جوابمو دادی عررر . وای احساس خنگ بودن میکنم بعد خوندن این دو پارت. راسیی مرسی ک دو تا پارت گذاشتی.بیام اون پنجره رو ببندم سیمان بزنم دیگ کسی نپره. ی ذره بچه اخه برای چی پریدی. من با اون غروری که جونیور داشت فک میکردم بچه هه عادی رفتار کنه . ولی این جور ک معلومه جونیور ادم خوبی بوده پس الان چرا اینجوری اذیت میکنه اخه . بیام بزنم بشش خاک بره چشش.راسی بچه ک اخرش پخش زمین بود یکی اومد برش داشت و برد؟؟ برای هویت بچه هه احساس میکنم ک یکی از اعضاست.مثلا شاید وی یا شوگا . شوگا اخه با بابابزرگش زندگی کرده بود گفتم شاید این باشه:/ ولی اگ اینجوری باشه چرا یادش نمیاد جونیورو:/شاید حافظشو پاک کردن:/چی میگم:/تمام تئوری هام رف رو هوا ک:/روح منحرف ماشالا استاد شده برا خودش وااای رتبه بندی عالی بود . جیهوپ جرر واقعا ضایع بود جیهوپه نمد چرا اشتب حدس زد..مرسی اونیی ی فیک عالی نوشتی و عالی خواهی نوشت. کوماعوو.فایتینگ.»

سلاااام دونگسنگیییی...😂کاری نکردم که...الهییی😂😂نه خیرم..حتی یه لحظه هم احساس خنگی نکنین بلکه به خباثت من فحش بدین😂😂 یه جوری میپیچونم که بعضی وقتا فکر می کنم خودم می خوندم مانسترو چه بلایی سر نویسنده می اوردم😂 خواهییش...کاری نکردم که. جرررر پنجره رو چیکار دارین شما...نمیشه که خفه شن اونجا😂😂دیگه بچه جانمان می دونین...یکم ضدحال خورده...یکم بیشتر از یکم...یعنی خوب یه دفعه بهش گفتن ننه بابات ننه بابات نیستن بردن عین لوبیا بزرگت کنن گل که دادی بیارنت :/ 😂😂 جرررر این بزنم بشش خاک بره چشش تو اند اک نمی گفت؟؟😂😂بلی بلی...زنی شنل پوش اومد،به جونیور چشم غره رفت و جسد کتلت شده رو برد😂😂 هویت بچه هه هم که اقا میگم مرد....چرا باور نمی کنین که کتلت شده؟😂😂 بابابزرگ شوگا هم که مین کانگ ایل جان دیوونه بود😂😂 بلی بلی این رتبه بندی هم قضیه شو تو نظرای پایین گفتم.

کوماعو از تو قشنگم که حمایت می کنی به این قشنگییییی *^*

 

 

 

هووووف...باز اگه ناشناس دادین میام همین جا جواب میدم.منتظر پارت بیست و سه باشین و حتما از هر راهی که راحت ترین باهام ارتباط بگیرین و نظرتون رو بگین ونواهای قشنگم.

 

We Never Walk Alone

  • mahsa nr

نظرات  (۳۳)

سلام

من همون ناشناس قبلیه ام نمیدونم یادتونه یا نه چند وقت پیش اومدم دو تا کامنت گذاشتم 😂

خب دلم تنگ شد گفتم بازم بیام😀

حرف خاصی ندارما

فقط همینجوری دلم خواست کامنت بدم😀😀😂😂

پاسخ:
سلام بر ناشناس جان عزیز
یه چیزی هست درباره ی من که حتی اگه ناشناس هم باشین من می شناسمتون😂😂از قدرت هاییه که مانستر بهم داده اصن😂😂
من نیز دلم برات تنگ شده بود ناشناسی...هر وقت دوست داشتین...اصلا حوصله تون سر رفته بود یا هرچی اینجا کامنتاش بازه...می تونین بیاین هرچیزی که دوست دارین بگین.من با اغوش باز پذیرای حضورتونم :)

کلا مانستر روی هممون تاثیرات زیادی گذاشته الان از هرکی بپرسین میگه که زندگیش متحول شده😂

 

مرسییی خیلییی مهربونین😍😍😍

من با اینکه فقط یه بار باهاتون صحبت کردم احساس کردم یهویی دلم براتون تنگ شده 😍😍

پاسخ:
بله بله...مانستر است دیگر 😂😂
مرسی از تو که انقدر خوبیییییی قشنگممممم 😍😍😍😍


منم همین طوری ندیده حس می کنم شدین یه صفحه ی خیلی مهم علامت زده شده از زندگیم :)

😂😂

😍😍😍😍😍😍😍

 

وای دقیقا:)

خیلی خوشحالم که ایده ی این داستان به ذهنتون رسید 😍

 

خب دیگه چی بگممم...😂

راستی شما امتحانا و این چیزاتون تموم شد؟

مال ما که تموم شد خداروشکر

احساس میکنم رهایی یافتم واقعا😐😂

من تا وقتی که مدرسه حضوری بود خیلی دوستش داشتم چون دوستامو میدیدم و اینا

ولی از وقتی آنلاین شد از همون روز اول تا روز آخر فقط دعا میکردم که تموم شه زودتر😐

 

پاسخ:
مرسی از لطف زیادت قشنگمممم
اخ اخ...دست رو دلم نزار که خونه...همه ی پایه های غیر دوازدهمی توی مدرسه ی ما امروز اخرین امتحانشونو دادن ولی ما ریاضی های بدبخت یه امتحان دیگه هم شنبه داریم.و اون امتحانم از یه درس اختصاصی ریاضیه...قشنگ نابودیم.
خوش به حالتون جدا😂😂
اوهوم منم.من چون کلا خیلی خانواده ی اهل بیرون رفتنی نیستیم تقریبا تنها جایی که می رفتم مدرسه بود...خیلی خیلی خیلی زیاد دلم براش تنگ شده :(

وای امیدوارم موفق باشین تو امتحانتون

 

منم قراره در سال های آتی همین زجر هارو بکشم چون قصد دارم بیام رشته ی ریاضی😂

خدا بهم رحم کنه 😂😂

 

 

پاسخ:
مرسییییییی

الهی...ولی خوب اگه علاقه داشته باشی همه ی مشکلات نه فقط ریاضی بلکه همه رشته ها قابل تحمل میشه.حالا منم الکی غر میزنم وگرنه که ریاضی عشق ابدیمه :)
مطمئنم که موفق میشی...اصلا نترس :)

میدونم منم شوخی میکنم وگرنه خودمم خیلی ریاضی دوست دارم به خاطر همین تصمیم گرفتم که هرطور شده بیام رشته ی ریاضی :)

البته بیشتر از ریاضی فیزیکو دوست دارم که اینم دلیل بیشتریه که دوست دارم بیام رشته ی ریاضی:)

( به خدا منو اگه ول کنین کل عمرمو میزارم فقط مقاله های فیزیک میخونم کلا میمیرم واسه فیزیک ) 

ممنون😍

 

پاسخ:
به به...من انقدر خوشحال میشم وقتی بچه ها می خوان و می تونن و خانواده هاشون میزارن که رشته های دلخواهشون رو دنبال بکنن.
اووووو ناشناس جونمون عین خودم خرخونه پس😂هرچند بودم...حس می کنم یکم از خرخونیم کم شده که...امسال درستش می کنم.

خواهشیات...اگه کمک خواستی من اینجام :)

دقیقا منم

خیلی بده که آدم میبینه بعضیا چیزی رو دوست دارن ولی خانواده شون حمایت نمیکنن

من همیشه خداروشکر میکنم که خانوادم میزارن چیزایی که دوست دارمو دنبال کنم

 

آره منم خرخونم بزنین قدش✋😂😂

منم بعضی وقتا احساس میکنم امسال یه کوجولو شل گرفتم

ولی صددرصد منم درستش میکنم چون خرخونیمو خیلی دوست دارم نمیخوام از دستش بدم😂

پاسخ:
هعی...اینکه هیچ کاری هم نمیشه براشون کرد دردناک تره.

یوهوووو بزن قدششش😂😂😂
دیگه خوب امسال به خاطر شرایط طبیعی بود...بعد من تو راهنماییم اینطوری بودم که هفتم رو خیلییییی سفت و سخت گرفتم...هشتم نابود شدم...نهم دوباره شدم همون خرخون همیشگی😂
#خرخون ها وارد می شوند😂😂

آره:(((((

 

 

صحیح😂😂

 

😂😂😎Yes

پاسخ:
ناشناسی خیلی خوش قدمی ها😂😂
یه دفعه وبلاگ سی تا انلاین همزمان داشت😂
برگام ریخته😂

جدییی؟؟؟!!!!

وای برگام😂😂😂😂

آره دیگه من کلا وجودم مایه ی شانسه😐😐😂😂

 

پاسخ:
دیگه ناشناسی نیستی مهره ی شانسی😂😂
یعنی وبلاگ من از روزی که ساختمش تا همین امروز تا انقدر ادم تو یه روز ندیده بوده😂

  • ناشناس خوش قدم
  • اصن دارم به خودم افتخار میکنم😂😂

    از این به بعد دیگه اسممو میذارم ناشناس خوش قدم😂😂😂

     

    پاسخ:
    😂😂😂😂😂😂

    سلااااااااااااااااااااممممممم مهسا اونیییییییی💖
    خوبی؟
    ببخشید تو رو خدا🥺💗من همون شنبه دوتا پارت رو دانلود کردم ولی به خاطر امتحانات نتونستم بخونمشون. ولی امروز دیگه بالاخره تمومشون کردم.
    برا همین دیر دارم نظر میدم ببخشیییییییید🥺💖
    راستی مرسی که دوتا پارت دادی😍💞
    مثل همیشه عالیییییییییییییییییییییی💕
    تو قسمت ناشناس ها هم دیدم جواب داده بودی. فدای تو عزیزم💖 خیلی ممنون که با حوصله جواب همه رو دادی💗
    و اینکه We Never Walk Alone😎

    پاسخ:
    سلاااااااامممم هپیییییییی
    بسی بسیار خوب...تو چطوری؟

    واه...معذرت خواهی میخواد مگه😂😂همین که می خونی خودش کلیهههه

    خواهیش...خوب بالاخره هفته ی قبلش نتونستم آپ بکنم باید یه جورایی جبران می کردم. :)
    مرسیییییی
    خواهش می کنم وظیفه امه خوب...شما اینا هم وقت میزارین برای من نظر میزارین بعد من دو ساعت وقت نزارم جوابتونو بدم؟
    یپ یپ...We Never Walk Alone

    واااااااای ننه فرمانده کیم تهیونگ🤯🤩
    این دیان هم که شده چنگیز خان مغول واسه مردم سایه😂😂
    به این فکر می کردم که چقدر حس عجیبیه که یه نفر که از قضا روح منحرف نامیده بشه و دقیقا شکل و قیافش عین خودت باشه یهو هم سر و کلش تو زندگیت پیدا بشه، از خودت باهوش تر و قوی تر باشه تازه بهت درس هم بده🤔
    خب این طور که معلومه از حالا به بعد باید بگیم جناب استاد روح منحرف😂😂
    واوووووو رتبه بندییییی🤩 مهسا به خدا این قلمت و این خلاقیتت منو کشته🤩🤩🤩 مغزت رو باید طلا گرفت😍😂
    در جواب به اون سوال آخر که نکبت بانو فرمودند:
    بلهههههه بلهههههه فکر کردی کی هستی؟
    فکر کردی می تونی جلو تهیونگ و بی تی اس رو بگیری؟
    بی تی اس چنان پدری ازت در بیاره که حتی نتونی از ترس قایم بشیییییی🗡😠
    اهم اهم ببخشید یه کم یهو جوگیر شدم😁 نمی دونم چرا یهو یاد این هیترای چلغوز افتادم🤬😤😂
    احساس میکنم که این نکبت بانو قراره موذی بازی زیادی در بیاره و دردسر براشون درست کنه🤔😐🗡

    پاسخ:
    چی چی شده...فرمانده کیم تهیونگ کیه؟فرمانده داشتیم؟نداشتیما...داشتیم؟🤔😐
    جرررر😂😂 یکم شدتش از چنگیز خان کمتر بوده خوب...ولی اره دیگه یه چی تو اون مایه ها😂😂😂😂😂😂
    😂دیگه دیگه...توی مانستر چی عجیب نیست؟😂
    جررر استاااااد؟؟😂میشه گفت😂😂
    یاه یاه یاه...این رتبه بندی رو به خاطرش کلییییییی تحقیق و بررسی کردم چیز من دراوردی و الکی ای نیستا...اینا رتبه بندی ای که بوده که خیلییییی سال های پیش برای موبد ها و اهل فلاسفه استفاده میشده.و من با یه تغییر کوچیک تبدیلش کردم به رتبه بندی مانستر...جی جی جی جینگ😂😂😂
    جررررررررررر😂😂😂😂
    هپی باید بزارمت کنار تهیونگ بهش روحیه بدی😂😂
    والا..با این نوناشون😂😂(از اونجایی که حس کردم شاید این یکم اصطلاحی باشه که ناشناخته باشه توضیحش میدم😂 ما عادت داریم وقتی خیلی از یه چیزی حرصی میشیم میگیم والا با این نون هاشون...منظور نون خوردنیه و کلا به منظور با این کاراشون و اینا استفاده میشه😂😂😂)
    احساست کاملا درسته.

    راز های پشت پرده بالاخره دارن رونمایی میشن😏🤫 یوهاهاهاهاها😏
    لوکاااااااااا به بچه فسقلی گوگولی چیکار داری آخههههههه؟😡 پس تو چه بابایی هستی خاک تو سرت کنم الهی😡
    می خوای سَقَط شی خب خودت تنهایی برو سقط شو😡
    ای باباااااا😒 مارگارین پس تو که خوب بودی با پیترسون هم که رفیق بودین که😒
    مغز فردریک رو هم که خر گاز زده😒 آخه برا چی برا بچه یهو همه چی رو میگیییی؟ ای خاک باغچه انجمن قاشق قاشق تو سرت😡
    بدبخت این استفان بیچاره هم که همش عزیزاش از پنجره خودشون رو پرت میکنن پایین. نمدانم الان بخندم یا گریه کنم😂😭 ولی دلم واسش سوخت☹ گناه داره☹ یکی اون پنجره بی صاحاب رو بردارهههههه یه چندتا آجر به جاش بزارههههههه یه ماله هم بکشه روش😡

    برا هویت این بچه دو نفر رو حدس می زنم🤔 ولی یه حسی هم میگه اون چیزی که تو فکر میکنی نیست🤔
    به به قلعه🤩 به به داخل قلعه😍
    هعی💔 کاش میشد از رو مانستر یه فیلم می ساختن🥺 هق💔 من فیلم مانستر رو  می خوااااااااااامممممم😭

    پاسخ:
    بله بله...تازه اینا چیزی نیست...این مدت انقدرررررر راز رونمایی بشه که توش بمونین😂😂
    اخی لوکا...خوب عشقش که مرده یکم رد داد😂😂😂جررررر چه حرصی هم هستی ازش😂😂😂

    برگاتون؟برگاتون😂😂مارگارین همین حالا تو فصل اول هم که بود خیلی بد نبودا...فقط می خواست قانون رو اجرا بکنه خوب...یکمم کرم داشت به هرحال😂😂
    😂😂یکم فردریک جان با دنیای کودکان غریبه است یو نو؟😂😂😂😂😂😂😂
    استفان؟؟از نظر استفان پیترسون جانم بخوایم بگیم فقط لوکا دوست صمیمیش بود.اون بچه ی عزیزو که کلا فقط همون اوله که دیده دیگه ندیده که...عزیزش محسوب نمیشه ها...جونیور رو بگیم اره. 😂😂😂😂😂بخند بخند😂
    واااااای هپی نمی دونی چقدر خندیدم با این نظرت😂😂😂😂😂😂😂

    بوگو حدساتو ببینم...چقدر ونواهام ذهنمو می خونن😂😂
    هق هق...ولی از تخیلتون استفاده نموده و در ذهنتان فیلم مانستر رو بسازین...حال میده😂😂

    سلااااااااااممممم مهسا اونیییییییی💕
    خدا رو شکر منم خوبم قربونت
    خب آخه گفتم دیره بعد زشته😅
    فدا سرت که نتونستی عوضش ما دوتا پارت پشت سرهم خوندیم کلی خر کیف شدیم🤩🤩🤩🤩
    وووویییییی خیلیییییییی ممنون از مهربونیات🥺😍💗

    پاسخ:
    شما بگو چهارسال بعد از آپ...مهم نیته😂😂
    اینم حرفیه ها😂😂ولی خوب من از امروز دیگه امتحانام تموم شد.بالاخره...پس سعی می کنم یکم تند تر یا پارت های طولانی تر براتون بنویسم.

    ممنون از خودت هپی جونم.*^*

    خودت تو داستان گفتی دیگه🤔 همینجا که هازل گفت قراره تهیونگ اداره جنگ رو به دست بگیره یا شایدم من اشتباه برداشت کردم؟🤔😅
    اینکه مانستر عجیبه که بر منکرش لعنت😂
    واووووووووووووو😍😍😍
    همین که اینقدر دقت داری تو نوشتن و برات مهمه اینکه چیزی که دست خواننده داستانت میدی یه چیز الکی و بیخود نباشه و وقت میزاری و تحقیق میکنی کارت رو ارزشمند میکنه بیشتر از اونکه فکرش رو بکنی🥰😍💖
    منکه آمادم که نه تنها روحیه بدم بلکه چشمای هرکی بخواد جلوی خودش و بی تی اس بایسته رو دربیارم😡🗡🗡🗡 شما فقط تاریخ و زمان بگو😏 کی بریم پیشش؟😂
    چه اصطلاح بامزه ای😂😂 یاد بگیرم خیلی جاها به درد می خوره😏😂
    خب پس حالا که گفتی احساسم درسته اینجانب زین پس نام او را نکبت بانو نهاده و اینگونه فرا می خوانمش🤣

    پاسخ:
    اها...اهااااا از اون نظر..ایول از طرز دیدت خوشم اومد😂😂😂😂 نمی دونم والا حالا بزار بریم جلو یهو هم دیدی درست برداشت کرده بودی😂😂
    لعنت لعنت😂😂
    اشتباه نکن...چیزی که مانستر رو ارزمند می کنه خواننده های پر از محبت و انرژیشن نه هیچ چیز دیگه.
    😂😂😂😂اقا صبر کن من چمدونامو نبستم.
    بلی بلی ما محلاتی ها خداوندگار اصطلاحیم😂😂
    تصویب شد.😂

    مهسا اونی با این رازها سکته مون نده صلواااااااااات😂💗
    هرچند من خودم تا حالا یه چندتا سکته فسقلی رو رد کردم ولی به عشق خوندن مانستر سرپا موندم الحمدلله😍😂😂
    والا، این دست پرورده فردریکه دیگه چه انتظاری ازش داری؟😒 همون بهتر مرد ما رو هم راحت کرد اگه زنده می موند هر دفعه باید از دستش حرص می خوردم😤
    مارگارین قانون بزنه به کمرش الهی😤😂
    مارگارین...یه کم.....کرم.....داشت؟؟؟😳 من اونجا که به خاطرش تهیونگ مجبور شد زانو بزنه دلم می خواست همونجا اول زمین زیر پاهاش خالی میشد می رفت لا خاک به حول و قوه الهی🤲 بعد هم من اونجا بودم قدرت سنگ درست کردن هم داشتم یه سنگ به عنوان سنگ قبر میزاشتم روش بعد هم سنگ قبرش رو میشستممممم😒😤😡اتفاقا پیشنهاد خوبی دادی. از این به بعد بهش میگم مارگارین کرمو🤣
    پیترسون هم والا چی بگم؟ بالاخره بچه بهترین دوستش بوده دیگه سخته😅
    بچه داری بخوره تو سرش😤همون لوکا رو تربیت کرد آخرش خودش رو و بچه فلک زده رو می خواست بکشه معلومه چه اعجوبه پروریه😒 اصن فردریک داره حیف میشه باید به عنوان استاد تو این جلسه آموزش خانواده ها که تو مدرسه میزارن بره سخنرانی کنه😂😂😂
    والا، اینا اگه همین حالا بساط پنجره رو جمع نکن همین جوری آمار تلفات میره بالا از من گفتن بود🤷‍♀️اصن پنجره می خوان چیکار؟🤨 دلتون گرفته خب پاشین بیاین بیرون تو حیاط انجمن. نور هم که برق بوده دیگه نه؟🤔 آخه تو عکس که گذاشته بودی چراغ داشت. حالا اگه هم پنجره خواستین در بالاترین جای ممکن بسازین هرچند اون موقع هم میرن نردبون میارن😂
    تازه این رسم خودکشی با پنجره هم فکر کنم ریشه خانوادگی داره ها. دقت کن اول لوکا حالا هم پسرش😂 باید مراقب پسر پسر لوکا باشیم. وگرنه این کار میره جزو رسم و رسوم.
    فرض کن آئین سَقَط پنجره ای😂😂😂
    الهی همیشه بخندی عزیزم😊🥰
    عه؟؟؟؟😏 نچ من حالا میگم بعد یهو درست درمیاد(ارواح عمم😂) دوباره میشه قضیه مادر طبیعت که قرار بود هازل باشه بعد یکی حدس زد بعد تو دوباره نظرت رو عوض کردی ما هم رفتیم تو خماری😂
    ولی خب از اونجایی که من ذوق دارم بگم و نمی تونم تو دلم نگهش دارمممممم پس میگممممم😂
    راستش یکی جین یکی هم شوگا ولی بیشتر جین به نظرم🤔 حالا نگی خنگم چون حسم بهم میگه اشتباهن😅
    خیلی هم هق🥺🤧💔 واااااااییییی اونکه خیلییییییی حال میده اصن مگه میشه یه کتاب رو بدون تجسم کردنش خوند؟ آدم نمی‌فهمه. من خودم وقتی یه کتاب رو بخونم غرق در دنیای داستان با شخصیت هاش میخندم گریه میکنم سفر میکنم. حس خیلی خوبی بهم میده😍😍😍
    راستیییییی درمورد بحث بسیار مهم القاب به یه جمع بندی برسیم😂
    پس تا حالا القاب به شرح زیر می باشند:
    پیترسون گوگولی
    مارگارین کرمو
    جناب استاد روح منحرف
    نکبت بانو
    فردریک اعجوبه پرور
    لوکا نخود مغز
    برا هازل هم بزاریم هازل چشم سفید چطوره؟🤣😂😂

    پاسخ:
    صلوات محمدی پسند بفرست جمعیت مطهر بشه😂😂
    احمدالله رب العالمین...زنده بمونید...من برای جنازه های پارت اخر فقط برنامه دارم😂
    اخی لوکا؟😂بچم خودش قربانی یک پدر منتخب بود😂
    جررررررررر😂😂😂😂اتفاقا این پارت بیست و سه کلا درمورد همون زانو زدن ته بود😂از حق نگذریم من از این تیکه های شکسته شدن غرور و تلنگر داستان ها خیلی خیلی خیلی خارج از حد تصور خوشم میاد.می دونی حس می کنم ادم تا شکسته نشه نمی تونه قشنگ شکل بگیره...
    😂😂😂😂😂😂😂ادرس قبر بده پنجشنبه ها برم یه سر سرخاکش برای امرزشش دعا کنم😂😂به به...حماسه ای دیگر...بعد از نکبت بانو حالا نوبت مارگارین کرمو عه😂😂😂
    هممم...میشه گفت...حالا پارت بیست و سه رو بخونید بهتر متوجه میشین.
    جرررررررررررررررر این خیلی خوب بووووووووووود🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣اعجوبه پرور هااااا🤣
    حالا یه نسل سابقه ی خودکشی با پنجره رو داشتن دلیل نمیشه که همه ی پنجره ها رو گل بگیرن😂😂 امممم نه برق توی دنیای سایه نیست.از اونجایی که توی سال های اوج شکوفایی علم، نیروهای مردم دنیای سایه شکل امروزیش رو به خودشون گرفتن،دیگه نیازی به برق نداشتن.هر چیزی که توی دنیای سایه می بینید بدون کوچک ترین برقی کار می کنه.بیشتر از نیروهای خودشون و نیروی موجودات دنیای سایه انرژی می گیره.توی عکس هم خوب...گاهی از این سوتیا پیش میاد دیگه😅
    اقاااااا چرا انقدر بی اعتمادید خوب😂😂😂پسر لوکا مرد چجوری می خواد پسر داشته باشه؟😂😂😂ای خداااا...
    جرررررررر سقط؟؟؟😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    مرسی که همیشه می خندونیم...انصافا که هپی هستی و همه رو هپی می کنی هپی قشنگم *^*
    😂😂😂از جمله معایب داشتن نویسنده ی پرازار😂ولی نه دیگه از اینجا به بعدو واقعا نمیشه کوچک ترین تغییری توش ایجاد کرد چون کل داستان میره رو هوا😂
    خدا رو شکر😂
    جین و شوگا...شوگا رو فکر کنم اکثرا به این خاطر که گفته بود با پدربزرگش بزرگ شده حدس میزنین...ولی خوب از مرده بودن اون بچه ی بنده ی خدا هم اگه بگذریم،بابابزرگ یونگی مین کانگ ایل، دیوانه ی کهنسال شماره ی دو بود😂(شماره یکش سال هاست دست پیترسونه😂) 
    جین هم خوب احتمالا به این دلیل که یه سیلی از جونیور جونم خورده و زیاد درباره ی خانواده اش حرف زده میگین.ولی بازم میگم...اون بچه ی بنده خدا مرد...نشدنیه اصلا😂از اون گذشته بابای قشنگشو هم دیدیم...ندیدیم؟تو یه شلوغی ای اومد بهشون سر زدا....همون اواخر فصل یک بود فکر کنم.
    اگه یه همچین چیزایی قرار بود خنگیت رو مشخص بکنن که یه عالمی با دیدن فیلم های هیچکاک خنگ بودن :/ اتفاقا خیلی خوبه که حدسیاتت رو بگی...شاید از همین حدس زدن ها به جواب برسی :)
    اخ دقیقا...واقعا افراد زیادی رو دیدم که میگن کتاب خوندن توی گوشی یا لپتاپ،بدون وجود کاغذ خیلی بیخوده.ولی به شخصه با هیچ کدومش مشکل ندارم چون وقتی که برای ذهن من کلمات معنی ندارن و همش تبدیل به تصویر میشن،دیگه هیچ فرقی نداره که تو گوشی باشه یا لپتاپ یا کاغذی.

    😂😂😂😂😂هازل چشم سفید چه ایهام داره...چشماش جدا نزدیک سفیده😂😂تصویب شدن همه ی القاب...به شدت مورد پسندن😂

    سللللللللاااااااااممممممم💖

     آرزو می کنم نگاه خداوند همیشه بر زندگی ات جاری باشد و با هر دم هوای عشق و شادی را نفس بکشی و با هر بازدم زندگی و قلبت از هرچه ناراحتی و غصه خالی شود😍💞
    روزت خیلی مباررررررک مهسا اونییییییی😍💕🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    روز همگی دخترا مبارررررررک😍🤩💗💐

    پاسخ:
    سلووووووممممم
    واااااای هپی جونممممم
    روز تو هم مبارککککک
    روز تو و همه ی ونواهای قشنگم که 99.9999999 درصدشون دخترن هم تبریک میگم😍😍😍😍😍😍

    پ.ن.اینکه نمیگم صددرصد کامل واسه اینه که من یه پیام ناشناس خیلی مشکوک گرفتم که منو نونا صدا زده بود...و همونطور که می دونید نونا رو پسرا به دخترای بزرگ تر میگن...از اونجایی که امید دارم اون فن بوی قشنگمم ونوا بوده باشه و یه اشتباه ساده نبوده باشه،صد درصد کامل نمیگم.

    عه عه عه بچه لوکا یا جونیور هم نه ها، نوه خودت که بود. بعد توی وزغ، اون طفل معصوم رو فرستادی سینه قبرستون؟🥺 ای لال میشدی الهی حناق ۲۴ ساعته بگیری😤🤲
    هعی این بچه از همون اول عمرش به دنیا نبود البته میشه گفت خانواده اش هم خانواده نبود که
    اون از پدر ملقب به لوکا نخود مغز اون هم که یعنی پدربزرگش فردریک اعجوبه پرور دیگه به نظرت سرنوشتش چی میشد؟😒😂😂

    اوه پاپا فرد همون فردریک اعجوبه پرورههههههه😳😳😳
    عه عه می خواسته تهیونگ رو قربانی کنه؟ با نقشه جلو رفته؟ پاپافرد مهربونه این وزغ خان بود؟🤨 مهربونیش بخوره تو سرش مرتیکه ایکبیری موزمار😠🗡 خاک باغچه انجمن برا این کمه. خاک دو عالم کامیون کامیون تو سرت🚚🚚🚚🚚🚚😤😤😤

    هعی راسته میگن اتفاقات مختلفی که برا آدم میوفته تو طول زندگیش باعث تغییرات تو وجود اون آدم میشه
    مارگارین کرمو هم به خاطر از دست دادن پسرش احساساتش از بین رفته برا همینه که نسبت به تهیونگ احساس خوبی نداره. هرچند این حسش نسبت به تهیونگ اشتباهه. تهیونگ بیچاره که خودش نخواست🥺

    ووووییییی الهی تهیونگ کوچولو دلم واسش سوزید☹ چقدر بچه مظلوم التماس میکنه🥺🤧💗
    تهیووووونگ تو منتخب اشتباه نیستییییی🤩🤩🤩🤩 یسسسسسسسسس😎😎😎🤩🤩🤩🤩🤩 حالا دست دست😂👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    طبیعت از همون اول تو رو انتخاب کرد😎😎😎
    حالا دلم می خواد ببینم این نکبت بانو می خواهند چه غلطی بفرمایند😏😏😏😂😂

    تهیونگ مدیونی اگه قدرتت رو نکنی تو چشم اون مارگارین کرمو و اون فردریک اعجوبه پرور😤😤😤
    این دو تا اگه گیر من میوفتادن دمار از روزگارشون درمی‌آوردم🙂🗡🗡🗡هردوتاتون قربون تهیونگ برین ان شالله. ای زهرمار بخورین. سر قبرتون کاج بکارم الهیییییییی🤲🤲🤲



    نکنه اون پسربچه ۱۵ سالهه ماساکیه؟😳😳😳

    ولی این بچه هرکی هست نمی دونم چرا حس میکنم یه ربطی به پسر لوکا نخود مغز داره🤔🤔🤔
    شایدهم ربط نداره🤷‍♀️
    راستش دیشب نظرات ناشناس اینجا رو خوندم آخه نظرات ناشناس۲ رو هنوز نخونده بودم.
    بعد دیدم که به یکی از نظرات گفته بودی که پسر لوکا نخود مغز کتلت شد و مرد و اینا
    امروز هم که دیگه تو این پارت خوندم که مرده
    ولی یه حسی بهم میگه مهسا اونی می خواد ذهن ریدرا رو از موضوع منحرف کنه به عبارتی از سیاست های نویسندگی استفاده کرده تا بعد یهو غافلگیرمون بکنه یوهاهاهاهاهاها😏😎😂😂
    همون حس بهم میگه اون بچه زندست و درواقع طبیعت می خواد تو تلنگر بعدی به تهیونگ نشونش بده. مهسا اونی هم تو نظرات اینجوری گفته چون هنوز پارت های بعد به دست ما نرسیده و نمی خواد که از هیجان موضوع کم بشه به عبارتی می خواد سکته مون بده🤔🤔🤔😂😂


    شاید هم مغز من زیادی داره موضوع رو پیچیده و جنایی می کنه🤷‍♀️😁ماشالله قوه خیال پردازیم بالاست😂😂

    پاسخ:
    نچ نچ....دقیقا بیست تا نظر پاسخ داده نشده دارم...یعنیا...بیاین بزنین منو چه نویسنده ی بی لیاقتیم منا...


    سلام هپییییییی حالت چطورههههه
    ببخشید بابت این همه دیرکرد دیگه من این چند وقته باید به یه برنامه ی زمانی جدید عادت می کردم واسه همین کلا خیلی چیزام بهم ریختن...
    جررررررررررر وزغ😂😂😂وی از زمانی چشم به جهان گشود بدبخت بود...
    هیچی والا...اگه زنده می موندم احتمالا یه چند سال بعدش با این خانواده به جهان دیگر می شتافت😂😂
    بلی بلی...اینا همه بهم مربوطن😂
    جرررررر هپی ارامش خودتو حفظ کن😂😂😂😂مرتیکه ایکبیری موزماررررر😂😂😂😂😂😂😂
    اره دیگه...بالاخره به تهیونگ به چشم کسی نگاه می کنه که جای پسر خونده اشو گرفته و باعث شده یه جورایی بمیره...اما خوب اصلا تصمیم خودش نبوده...هعی سوءتفاهماته دیگه
    😂😂😂😂حالا همه بیاین وسطططططط
    😂😂نکبت بانو که...هیچی دیگه...یه سری غلط هایی می کنن که مشاهده می کنین😂😂
    😂😂اخ اخ...هپی خیلی خوبییییی انقدر خندیدم ساعت چهاریا😂😂😂😂خدا خیرت بده مادر😂

    نمی دونم والا...یعنی کیه؟؟؟😂
    نه والا ربطی نداره.😂😂مهسا اونی سابقه اش از سر مادر طبیعت خراب هست ولی خوب نه از این نظر خیالتون راحت راحت باشه😂

    همون زیادی جنایی شده😂😂من راه های بهتری هم برای سکته دادنتون بلدم😂

    راستییییییییییییی سلاااااااااااااامی دوباره💗

    وااااایییییییی انقدر غرق فکر بودم سر این پارت که این بچه کیه و از دست مارگارین کرمو و فردریک اعجوبه پرور مارمولک حرص خوردم😡😤😤😤😂😂 یادم رفت بگم که

    این پارت هم بسی عالییییییییییییییییییییییییییییی بود🤩😍😍😍💞💞💞

    مرسیییییییییییییی💕💕💕💕💕💕

     

    پاسخ:
    😂😂😂الهیییی....
    خوب شد یاد منم انداختی...سلاااااام ونواهای گلمممم من دوباره خوش برگشتم*^*

    مرسیییی هپی جونممممم...مرسی که انقدر حامی و پرانرژی هستیییی

    سلاااااااااامممممم مهسا اونییییییییی💞
    وای خوش به حالت🥺 منم امروز دیگه تمومه😂😂
    حالا دست دست😂👏👏👏👏👏👏👏
    خیلییییییییی ممنون💕💕💕💕💕💕💕💕

    پاسخ:
    عهههههه...ببین کی بوده که من امتحانم تازه تموم شده بوده...خاک تو سرم این چه وضعشه😂
    یوهوووو حالا که مال همه تموم شده...ولی خوب من شروع کردم به خوندن برای سال بعد و همین باعث شده کلا همه برنامه هام بهم بخوره...اره دیگه خلاصه تموم نشده دوباره شروع شده
    خواهشیات هپی جونم

    واوووووو مهسا اونی فوق العاده داره از من تعریف می کنه؟🤩🤩🤩 بسییییییی خرذوق گشتممممم😍😍😍
    واااااای عزیزم همین قلم بی نظیر توعه که باعث میشن ما ونوا ها جمعیتشان زیاد بشه و با عشق بخونیمش💖
    به به بالاخره عازم شدیم😂😂😂باید بریم ته اتوبوس ها😂😂
    عزیزممممممم خب به منم یاد بده دیگه😍😍😍
    علی برکت الله😂😂

    پاسخ:
    بلی بلی....هپی عزیز من تعریفی هم هست...
    قلم من اونقدرا هم بی نظیر نیست...اما شما ونوا ها نمی دونین چقدر کم نظیر و بی نظیرین... اصلا بهتر از شما هم مگه هست؟
    😂😂 قشنگ بشینین سرجاتون که همه جا بشن...جمعیت زیاده😂

    بزن بریم😂😂

    خب اینجا یه اشکالی پیش اومد😤یهو سایت پرید پس من دوباره دارم این نظر رو ارسال می کنم

    نمی دونم قبلیه اومد یا نه😅

    واوووووو مهسا اونی فوق العاده داره از من تعریف می کنه؟🤩🤩🤩 بسییییییی خرذوق گشتممممم😍😍😍
    واااااای عزیزم همین قلم بی نظیر توعه که باعث میشن ما ونوا ها جمعیتشان زیاد بشه و با عشق بخونیمش💖
    به به بالاخره عازم شدیم😂😂😂باید بریم ته اتوبوس ها😂😂
    عزیزممممممم خب به منم یاد بده دیگه😍😍😍
    علی برکت الله😂😂

    پاسخ:
    اره بابا نگران نباش هپی جونم نظرت اومد عزیزم

    اللهم صلی علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم😂
    خب پس قبل پارت آخر یه هشداری بده قبلش از آماده بودن وصیت نامه ام اطمینان حاصل کنم😉
    آره واقعا.... راست میگی کاملا باهات موافقم👍👍👍👍👍
    بزار بمیره خاکش کنیم بعد🤣🤣
    بله بله حماسه بسیار بزرگ و غرور آفرین هپییییییی😎
    آرهههههه اعجوبه پروررررر والا با این کارایی هم که تو پارت ۲۳ کرد باید یه موزمار یا مارمولک هم بهش اضافه کنم😠😤😂😂
    چمی دونم... راست میگی... اصن بزار کار خودشون رو بکنن... فوقش مردم میرن زرت زرت خودشون رو پرت می کنن پایین به ما چه خودشون خواستن😂😂
    ماشالله بزنم به تخته چه سیستمی چه تکنولوژی🤩😍 راحتن به خدا قبض برق هم که ندارن بدن😂😂 اصن کجاست منم برم اونجا؟😂
    نه بابا خودت رو اذیت نکن در مقابل سوتی های من این خیلی فسقلیه اصن باید به من بگن پادشاه سوتی😂😂
    وای خدا مرگم کی گفته بی اعتمادیمممممم😳😳 اونی از این حرفا نزن ناراحت میشما😠🥺
    بعدم اینجا که من گفته بودم پسر پسر لوکا که هنوز پارت ۲۳ رو نخوندم فکر میکردم زندست
    حرص نخور ببخشید😂😂🥺
    وااااایییی مرسییییی😍💗 من خیلی خوشحال میشم اگه بتونم دل کسی رو شاد کنم🤩😍😍😍😍💖
    نویسنده پر آزار چیه؟ اتفاقا نویسنده باید همین جوری باشه تا ما از هیجان پارت های بعد پس بیوفتیم😌😂
    راستش من شوگا رو به خاطر این گفتم که استاد روح منحرف گفت یه رازی داره و جین هم، آره والا بابا که داشت یادمه ولی گفتم شاید بعد اون ماجرا با این یکی بزرگ شده و اینکه به جین شک کردم به خاطر این بود که اونجا که مارگارین کرمو بهش سیلی میزنه درحالی که چشماش تغییر کرده بود به تهیونگ گفت هرگز به این مرد نزدیک نشو
    ولی خب هردوشون اشتب بودن😅😂
    ممنون از روحیه دادنت اونیییییی💕💕💕
    اوهوم باهات موافقم فرق نداره که کجا کتاب می خونی مهم اینه که ذهنت براش آماده هست یا نه😌
    واااااییی آره ایهام😂😂😂😂😂
    الان که اینو دارم میفرستم ساعت یازده آخرین امتحانمه (الحمدلله رب العالمین😂) که فارسیه برام دعا کنین🥺
    به به مهسا امروز زدی تو کار تصویب کردنا اول نکبت بانو رو تصویب کردی حالا هم القاب رو😂😂
    جا داره بگم علی برکت الله🤣

    پاسخ:
    😂😂😂 صلوات محمدی پسند ذکر کن خواهرم.
    بلی بلی ...اماده باشین که کلا این چند وقته قرار نیست وسط این اوجمون فرود داشته باشیم😂
    😂😂من از الان فکر فاتحه اشم
    😂😂😂😂😂 وای خدا...هپی نمی دونی چقدر به این حرص خورنات می خندم..خدا منو ببخشه😂😂
    جررررر اره دیگه کلا از قطعی برق و اینا هم در امانن😂😂
    خیلی دور نیست...همین یه دنیای موازی اونور تر😂😂
    😂یعنیا من بعضی وقتا سوتی هایی میدم عجیب...اصلا انسان بدون سوتی انسان نیست😂😂
    خواهش می کنم بابا...منم یکم شلوغش کردم ولی خوب نه کلا حق می دم بهتون😂😂
    عررر هپی چرا حس می کنم قبل به این نظرت جواب دادم؟ :/
    چرا من هر چی میگم خط بعدش بهم جواب دادی؟ راستشو بگو اینجا چه خبره؟😂😂
    هممم...نه دیگه این پسرخونده هه رو اصلا فکر نکنم بتونین بشناسین...نه یعنی اگه بشناسین که اصلا بقیه ی فصل دو بی معنیه :/😂
    خوهاشیات هپی جونم
    عررررررر مبارک باشه ازادیت😂😂هر چند دیگه الان خیلی دیره😂😂
    علی برکت الله😂😂

    خیلیییییییییییییییی ممنون گلممممممم😍💞
    بله روز ۹۹.۹۹۹۹۹۹ ونوا های دختر مبارررررک😍💕
    (هرچند دیروز بوده ولی خب به دلیل اینکه من حالا دارم جواب میدم تبریک میگم😂)
    عه پس برم برات اسفند دود کنم🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
    ماشالله ونوا فن بوی هم که پیدا کردی هر روز ونوا ها دارن بیشتر میشن ماشالله
    بترکه چشم حسود و بخیل😂😂🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

    پاسخ:
    من این نظرا رو می خونم همش حس می کنم نچ نچ ببین چقدر مدت زیادی اینجا نیومده بودی جواب بدی نظرا رو...هی عذاب وجدان می گیرم...
    بله بله ونواهای عزیزم بالاخره دارن رشد می کنن و بیشتر و بیشتر میشن و مسئولیت من رو در قبال خودشون بیشتر می کنن...
    میگم اقا حدس میزنم مطمئن نیستم اصلا شاید اشتباه اطلاعاتی بوده😂😂
    بترکه بترکه😂

    خب من تو این نظر می خوام بگم که
    مهسا اونییییییییی🥺
    من شرمنده ام😭
    بی خودی قضیه رو بزرگ کردم😔
    فکر کردم می خوای برا اینکه ما دلمون بعد شاد بشه و هیجان ما رو زیاد کنی گفتی پسر مارگارین کرمو کتلت شد
    من اصلا و به هیچ وجه نمی خوام فکر کنی من یا ونواها بهت بی اعتمادیم برعکس ما خیلی هم دوستت داریم😍💖💖💖💖💖
    نمی خوام فکر کنی که من تو رو دروغگو می دونم🥺
    به خدا من چون این پارت اونجاش رو خوندم که تهیونگ هیچی از اسم و رسم اون نفهمیده قراره بعدا بهش گفته بشه گفتم شاید اینجوریه ولی نه اینکه منظورم این باشه که تو الکی داری میگی
    من منظورم این بود که تو سیاستمندانه عمل کردی که از نظر من اگه اینجوری بود خیلی هم باحال بود
    من اصلا قصد توهین بهت نداشتم😭
    تازه اصلا دلم نمی خواد کسایی که برام عزیزن از دستم دلخور بشن😭💔
    مغز من موضوع رو پیچیده کرد البته تقصیر مانستر هم هستا🥺😂😂باعث شده مغزم مرموز بازی دربیاره همه چی رو به دید معما ببینه😂😂
    من واقعا عذرمی خوام اگه باعث ناراحت شدنت شدم🥺💗
    میبخشی؟💕💕💕💕💕💕💕💕

    پاسخ:
    اقا نه جدی حس می کنم من همه اینا رو یه سری جواب دادم :/
    نکنه جواب دادم نیومده؟چون من دیگه انقدر هم نبود که نیومده بودم تو سایت...یه چیزی اینجا مشکوکه -_-
    می دونم قشنگم اصلا نیاز به گفتن نیست...منم یه دنیا دوستون دارم عزیزای دل من...
    نه بابا بهتون حق میدم به خدا...به هر حال خودمم بودم یه همچین حدسی میزدم.
    نه بابا توهین کجا بودههههه...دارم شوخی می کنم بیشترشو اصلااااا
    ناراحت نشو قشنگممممم ببخشیییید
    نه اصلا و به هیچ وجه...من هیچ جوره از ونواهام ناراحت نمیشم که :)
    تو منو می بخشی هپی قشنگم؟ببخشید ناراحتت کردم

    راستیییییییییییییی

    یادم رفت بگم که

    تولد بی تی اس مبارررررررک💖💖💖💖💖🤩😍🤩😍🤩😍🤩🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    هشتمین سالگرد بی تی اس رو به بی تی اس و تمام آرمی های گل و عزیز تبریک میگم💕💗💕💗💕💗💕💗💕💗💐💐💐💐💐💐💐

    حالا دست دست😂👏👏👏👏👏هو هو👏👏👏👏👏 هو هو👏👏👏👏👏

    پاسخ:
    عرررررررر جیییییییییغ تولد بنگتن قشنگممممم
    یوهووووووووووووووو مبارکککککککککک
    بنگتن دوست داشتنی مون هشت ساله ش شد...خیلی زود می گذره ها نه؟
    تبریک تبریک...فقط یکم با تاخیر
    حالا بیاین وسططططط😂😂😂😂

    خب دوباره سایت قاطی کرد😐🤦‍♀️

    نمی دونم چرا امروز قِر میاد واسه من😒😂😂

    نمی دونم قبلیه اومد یا نه پس دوباره میفرستم

    راستیییییییییییی

    یادم رفت بگم که

    تولد بی تی اس مبارررررررررررک😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩💖💖💖💖💖

    🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    هشتمین سالگرد بی تی اس رو به بی تی اس و تمامی آرمی های گل و عزیز ایران و جهان تبریک میگم💕💗💕💗💕💗💕💗💕💗💕💐💐💐💐💐💐💐💐🥳🥳🥳🥳🥳

    حالا دست دست😂👏👏👏👏👏👏هو هو👏👏👏👏👏👏👏 هوهو👏👏👏👏👏👏

    پاسخ:
    نه بابا نگران نباش هپی جونم شاید یکم اولش مشکل داشته باشه ولی حتما پیامت میاد نگران نباش قشنگم.
  • Proud lady 👑💜 Kh
  • هی دختر تو عالی

    هرچی فیکشن پارتی خوندم انگار قسمت قبل از بعد جداس ولی این در عین پارتی بودن انسجام داره

    و خب فیکشن تو تنها فیکشن بدون کاپلیه که میخونم 

    و سر هر پارتش مغزم میترکه 

    اگه این یه فیلم شبیه هری پاتر بشه

    خب چرا نویسنده نمیشی میخوای فقط ما رو بکشی؟

    حقیقتا ستاره های چشمم باعث شدن غرق بشم 

    تورو خدا زود آپ کنننننننننن

                                        ☆Love myself ☆

    پاسخ:
    عرررررر ببین ریدر جدیدم حتما با دیدن بدقولیام ول کرده رفته🥺🥺🥺
    لطف داری دختر قشنگممممم
    قربون همه ی لطفات قشنگمممم
    کشتن ونواها که یکی از استعدادهامه ولی خوب درباره نویسنده شدنم فکر نکنید که بیکار نشستم.😏
    چشم...از این به بعد مخمو جمع و جور می کنم و تند تند میام سراغتون...ولی قول نمیدم که بدقول شم و تاریخ نمیدم که بگید سرکارتون گذاشتم عزیزای دلم.
  • Proud lady 👑💜 Kh
  • بنظرم بی تی اس اینا باید تهش با پسر خونده دعوا کنن و اون خانمه با شما بود جسد پسررو جمع کرد اونو یجوری زنده کرده باشه یا درمان یا یه همچین چیزی و خب ممکنه یه افتر استوری از زندگی بعد این جنگ پسره با خانواده های خودشون بذاری ته داستان؟

     

    تو و نویسنده دث پازل و EK نویسنده های مردعلاقمین لطفا بعد پایان مانستر مارو تنها نذار و با یه فیکشن فاک بده دیگه برگرد.

     

                                                ☆love myself ☆ 

    پاسخ:
    جریان این پسرخونده دیگه جدی جدی تو این دو پارت اخر رو شد :)
    درباره ی افتر استوری هم مطمئن باشین من به این راحتیا دست از سر مانستر برنمیدارم که😂😂
    افتر استوری داریم...پارت ویژه داریم...حتی شاید اسپین اف داشته باشیم بعد از کنکورم
    وای خدا...یعنی جدی جدی داری من بدقولو با این نویسنده های فوق العاده مقایسه می کنی قشنگم؟ 
    منکه هیچ وقت تنهاتون نمیزارم قشنگای دلم...
    یادتون نره ها
    We Never Walk Alone

    وووووووییییییییییی😍😍😍
    سللللللللااااااااااامممممممم اونیییییییی جونممممممم😍💖
    مرسی عزیزم خوبم شکر خدا
    نه بابا فدا سرت💗
    منکه هزار با بهت گفتم باز هم میگم اصلا ناراحت نمیشم😊💕

    آخه مگه می تونم آرامشم رو حفظ کنمممممم؟؟؟😤🗡
    دیگه مارگارین کرموعه دیگه کاریش نمیشه کرد😂
    نبینم نشستی بیا هو هو هو هو😂😂👏👏👏👏
    نکبت بانو خیلی غلط میکنن که غلط بکنن😡
    چی گفتم😂

    وای خدااااااا مرسی تو خودت خیلی خوبیییییییی😍💞
    فدات به خدا انقدر خوشحال میشم که بتونم باعث خنده و خوشحالی یه نفر باشم😍🤩😍🤩😍🤩
    ولی یه دقیقه وایسا ببینم🤨آخی🥺💖 ساعت ۴ صبح منظورته؟🥺 یعنی تا اون موقع بیدار بودی تا کارات رو انجام بدی؟🥺

    والا ما که گفتیم ماساکی بعد این پارت رو خوندیم فهمیدیم اینا همه نقشه یه قُزمیت گاگول بوده که جونگ کوک رو مظلوم گیر آورده😡🗡🗡🗡🗡
    حالا در مورد این پارت نظر دادم تو قسمت پارت ۲۵ (همون تاخیر قبلی) بعد بخونش😊

    پس براش یه فاتحه بخونم 😂
    مغزه دیگه راز و رمزی میکنه ماجرا رو😂😂
    به به پس یه کتاب هم بنویس راه های سکته دادن بقیه به روش مهی😂😂

    پاسخ:
    بازم هپی جونم یه دنیا تشکر که انقدر حامی هستی قشنگم...اصلا نمی دونم چطوری لطفتو جبران کنم.
    مرسی هر دفعه با نظرات انقدر می خندم که نصف شبی همسایه ها شک کردن نکنه خونمون جن داره 😂😂😂
    الان ساعت چهاره...هق دلم اون موقع رو می خواد انقدر بیکار بودم که از تابستونا بدم میومد😂😂
    اره جدا باید این تجارب زیادمو با نویسنده های دیگه جهت کشتار ریدرها در اشتراک بزارم😂😂😂

    خوش اومدی گلم😍💐💕
    فدات شم یه دنیا ممنون از تو💖💖💖💖💖💖💖

    وای خدا نکنه طوری نیس که
    منم سال دیگه میرم یازدهم به عبارتی دوسال دیگه کنکور دارم (دقیقا سالی که قراره مصوبه های جدید اعمال بشن😂)
    آره دیگه خلاصه که منم قراره این تابستون دهم رو مرور کنم

    ووووویییی عزیزمممممم😍💖
    آخه من با این تعریفات بال درآوردم که🥺💞
    بهتر از تو هم هست مگه؟💗

    وای نمی دونی اون روز که این نظرامو داشتم می‌فرستادم چقدر حرص خوردم هی سایت میپرید😤

    پاسخ:
    هعی...یعنی من تا اومدم اون موقع به خودم بیام و از غیبت صغرام بیام بیرون لپتاپم پوکید...
    اخ الهی بگردم عزیزم...از من می شنوی، درسته که بعضی وقتا درس خوندن سخت میشه یا شاید خسته کننده...ولی بهش می ارزه... اصلا به حرف اینایی که هی میگن حالا مگه درس بخونیم کجا رو میگریم یا اخرش خونه دار می شیم و اینا اصلا توجه نکن...اگه اراده داشته باشی به همه ی ارزوهای ممکن و غیرممکنت می رسی قشنگم...
    بهتر از من که یه کلی هست ولی بهتر از تو هیشکی نیست هپی قشنگم
    اخ اخ درک می کنم من از همه جوابام کپی برمیدارم یه وقت پرید نخوام دوباره تایپ کنم😂😂

    دومی رو بلندتر بفرست😂
    هووووووو یسسسسسسس من عاشق این اوج هام😍😂

    من از الان فکر اینم که حلوا بزارم یا خرما🤨😂

    الهی همیشه بخندی عزیزم طوری نیست که
    بخند خنده خوبه😍
    اشکالی نداره گلم بعدم من اینا رو میگم برا اینکه هم باهم بخندیم یه کم شاد بشیم هم اینکه اونا حقشونه 🗡🗡🗡🗡 و هم اینکه من اینا رو باید بگم تا از نظر اعصاب و روان تخلیه بشم😂 می دونی اصن من این بی شعوری اینا رو ببینم و هیچی نگم؟🤨 مگه میشه؟ مگه داریم؟🤨🗡

    اون که صد البته انسان بدون سوتی؟؟؟ محاله😂😂

    بهتره بگیم آزادی نصفه نیمه😂
    چون قراره تابستون درس بخونیم و جمع بندی کنیم
    هرچند سختیش همین دوساله بعدش خیالمون راحته که تلاشمون رو کردیم دیگه افسوس نمی خوریم
    به قول معروف یه روز بخور نون و تره یه عمر بخور نون و کره (درست گفتم دیگه؟😂)

    عه وا خاک عالم😳
    دوباره که انرژی منفی می خوای به خودت بدی😠
    عذاب وجدان چه صیغه ایه؟🤨
    عزیز من ما ونوا ها همه درکت میکنیم نگران نباش😌💖
    همچین میگی انگار همه مون همه درسامون رو خوندیم هیچ کاری هم نداریم
    We Never Walk Alone😎💗
    و از همه مهم تر
    Love yourself💞

    پاسخ:
    من که نه با حلوا حال می کنم نه با خرما...نظرت درباره لواشک و ترشیجات چیه؟😂😂😂
    جررر ولی جدا نظرات پر از فایده هستنا😂😂😂 هم تخلیه اعصاب و روان، هم اباد کردن دشمنان گرام، هم شاد شدن دل نویسنده😂😂
    نه بابا اصلا یه همچین کاری جنایته...شما راحت باش دل منم شاد میشه😂😂

    افرین...دو سال، یه سال سختی بکشیم، بهتر از اینه که بعده ها یه کلی حسرت بخوریم...
    😂😂اره درسته...ولی چه ضرب المثلیه ها...من هیچ کدوم از خوراکی هاشو دوست ندارم😂😂😂
    چشم...ببجقید هپی جونم...
    یادت نره ها...من همیشه یادت هستم.
    We Never Walk Alone

    وای الهییییی قربونت شم💗
    آخه مگه میشه از دست تو ناراحت بود🥺💞
    برا چی آخه من باید از دستت ناراحت باشم؟🥺
    چقدر تو خوبی آخه؟🥺💖
    خدا رو شکر که ناراحت نیستی😍🤩😍🤩😍

    راست میگی حالا که منم فکرش رو میکنم مشکوکه🤨😂 حالا میگم چرا
    بزار برات تعریف کنم
    اون روز من اومدم کامنت بزارم برا جواب دادن به تو که برا نظرات قبلی ارسال کرده بودی
    بعد قشنگ یادمه ده یا ده و نیم شب بود
    نظر ها رو که ارسال میکردم دیدم داری جواب میدی به اون نظرهایی که صبح ارسال کرده بودم
    بعد منم گفتم که بزار من آخرین نظرم رو ارسال کنم بعد بخوابم بعد فردا با خیال راحت و با حوصله جواب بهت میدم
    بعد فرداش که اومدم تو سایت دیدم جواب دوتا آخری رو که شب داده بودم ندادی که اتفاقا تو یکی از اینا من بهت گفته بودم که شاید داری از سیاست های نویسندگی استفاده میکنی
    خلاصه چون جواب این رو نداده بودی من فکر کردم که از دستم ناراحت شدی برا همین جواب ندادی
    اینجوری شد که اون نظره رو دادم که توش ازت عذرخواهی کردم

    پس لابد تو جواب داده بودی ولی ارسال نشده بوده😂

    پاسخ:
    قربونت قشنگم...
    اره خودمم فهمیدم بعدا چی شده😂😂
    می دونی می خونم نظراتونو وی خوب می ترسم جواب بدم خوب نباشه واسه همین صبر می کنم تو یه مود خوب بیام

    اشکال نداره حالا با یه کم تاخیر گفتی ولی گفتی😌
    به قول خودت مهم نیته😂
    هووووو 👏👏👏👏👏👏هوووووو 👏👏👏👏
    وای خاک به گور چقدر من نظر فرستادم😅🤦‍♀️
    ببخشید هی نظر میفرستم🤦‍♀️
    خو چیکارکنم؟ تقصیر خودته😂
    دلم تنگ شده بود هی حرف زدم🥺💗😂
    کارت رو زیاد کردم ببخشید🥺

    اصن نمی خواد جواب بدی همین که بخونی کافیه😊💗

    پاسخ:
    افریننن😂😂 اصلا میگن اول نیت بعد هرکار(من دراوردیه😂😂)
    برای چی ببخشید اخه هپی جونم...نظرای تو نبود که من تو این چند وقت افسرده شدده بودم
    مرسی قشنگمممم که انقدر با درکی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی