The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

The monster/Writer:Mahsa.n.r

We Never Walk Alone!

مهی هستم نویسنده مانستر.این وبلاگ رو می سازم تا هم چیزایی که ازشون ایده گرفتم برای مانستر رو باهاتون در اشتراک بزارم،هم پوسترا تیزرا عکس ها و موسیقی هایی که اگه می خواستم تو سایت اصلی بزارم دردسر می شد.امیدوارم از مانستر لذت ببرین :)

کلمات کلیدی
آخرین مطالب
  • ۰۰/۰۱/۲۹
    help
آخرین نظرات

Part26-Part27

چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۵۰ ق.ظ

یوهووووو

مهی بدقول اینجاست😂😂

بزارین اعتراف کنم...به جز اون یک ماه که لپتاپ به چوخ اعظم رفته بود و مانیتور از کیبورد جداگشته بود، اگه مانستر می نوشتم، جفا بود.

واقعا میگم به عنوان یه نویسنده برام خیلی مهمه نوشته ام ضربه نخوره و با وجود اینکه یه کلی عذاب وجدان داشتم واسه اینکه این همه مدت نمی تونستم باهاتون در ارتباط باشم، باید صبر می کردم.

این از اهنگای دوتا پارت اخر مانستر...از جاهایی که علامت زدم پلی کنید تا قشنگ حس داستان بگیردتون😂

 

اهنگ پارت 26

Tell Me U Luv Me by JuiceWrld

اهنگ پارت 27

Madness by Ruelle

heartمنتظر نظرای قشنگتون هستما ونواهای عزیز دلمheart

  • mahsa nr

نظرات  (۱۳)

سلللللللللللااااااااااااممممممممم اونییییییییییییییییی💖
حالت چطوره؟ خوبی؟
خب به سلامتی هم که لپ تاپ درست شد ان شالله دیگه چیزیش نمیشه😌
این دوتا پارت که عالییییییییییی
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
پارت ها بسیار سنگین بود من فعلا سکوت اختیار میکنم و به انتظار فصل بعد به سر میبرم (ادبیات رو😂)
راستی مرسی بابت اینکه جواب اون نظرهام رو دادی خوندمشون🥰😍💕
بابت حرف های قشنگی هم که زدی به خاطر درس خوندن و اینا هم ممنونم🥰💖اونجا هم که گفتی کدوم تماس منظورم اونحا بود که اون ناشناسه که میشد رافائل به هوسوک زنگ میزد و می گفت که مواظب بابا یونگی باشه
و اما می‌رسیم به این قسمت که
اونیییییی
اونیییییییییی
اونییییییییییییی
اونییییییی از دست توووووو😂
دوباره سر ما رو گول مالیدیییییییییی🤨😂
بچه هه نمرده بوووووووووووود😂
دیدی گفتم دوباره از این سیاست های نویسندگی استفاده کردییییییییی🤣
عربدهههههههههههه😂

پاسخ:
سلااااااام هپییییی
هم اکنون بسیار شادم😂😂 تو چطوری؟
اره ایشالا...این کلا سالی یه بار هوس می کنه بره تعمیرگاه
😂😂درکت می کنم...خودمم این پارتای اخرو دو بار خوندم تا فهمیدم😂😂😂
خواهش می کنم عزیزم اخه اینم دیگه تشکر داره قشنگم؟ وظیفمه در قبال این همه لطفت به عنوان حداقل ترین کار این کارو بکنم.
اهاااا یادم اومد😂😂اونو کلا نادیده گرفته بودم
دیدیییییی هپییییی😂😂
کلی تاکید کردم مرده که قشنگگگگ حواستون پرت شه اصلا حدس نزنین😂😂
البته خوب واسه خودتون میگم تو پارت پونزده مادر طبیعتو حدس زدین من داستانو تغییر دادم😂😂

چشمام شد قد توپ تنیس وقتی فهمیدم هوپ همون پسر تربیت شده کرمو خان بوده😳
یه حسی بهم میگه هوسوک یه نقشه ای داره🤔
یه دقیقه وایسا....
نکنه این مارگارین کرمو ورپریده از اون کلمه هه داره علیه هوپ استفاده میکنه؟🤨 همین که یه بار برا مسابقات مبارزه، تهیونگ بهش گفت. رز سیاه بود نه؟ فکر کنم این اتفاقا یه ربطی به این داستان مخفیه رز سیاه داره🤔🧐
راستی این قضیه رز سیاه رو برا فصل سه میگی دیگه؟


خب من الان فقط دلم می خواد این مارگارین کرمو رو خفه کنم چون حتی قبل از اینکه هوسوک اینجوری باشه این جز جیگر زده بود که هوسوک رو این طوری کرد‌😒🗡
جونیووووووووررررررر خدا از رو زمین برت داره من راحت شم😤. خاک مزرعه آنشرلی تو سرت. الهی کفنت کنن. خبر مرگت‌. این کرمو خان دیگه اعصاب من رو ریخته تو فرقون داره میبره چال کنه با این کاراش😡 الهی خودم تو خرمات گردو بزارم😡😤🗡
(البته تو اون یکی نظرم که جوابش رو برام داده بودی نوشته بودی به جا حلوا و خرما نظرم درمورد استفاده از لواشک چیه. که باید بگم فوق العاده است😍😍😍😍 راستش من عاشق لواشک و کلا چیز های ترشم. حتی من بستنی رو هم ترش و لواشکی دوست دارم. وای اونی دهنم آب افتاد😍😂😂)

پاسخ:
اره دیگه...بدین صورت...
چه نقشه ای؟ یعنی نقشه ای واسه بیشتر به چوخ دادن گروه؟🤔🤔
نه بابااااا پسرشهههه...سیزده سال تربیتش کرده قشنگ...اون رز سیاه ربط داره یکم ولی نه اینی نیست که میگی...حالا منتظر پارت های ویژه ای که طی هفته های اینده میان باشین تا بالاخره من این موضوعات باز مونده ای که تو اون هیر و گیر داستان نمی شد بهشون پرداختو بهتون بگم.
بلند تر به جونیور نفرین کن منم پشتتم....یعنی جدی می گم...از هیچ کدوم از کارکترام بدم نمیاد جز جونیور😂
جررر مزرعه انشرلی؟😂😂
عرررررر منمممم دلم لواشک می خوااااااااد

الان یه بغضی تو گلومه🥺
هم برا دربه دری و بدبختی کشیدن های بی تی اس☹ هم برا اینکه مانستر داره به فصل آخرش نزدیک میشه
هم برا اینکه من کلا یه آدم احساساتی ام🥺😢🤧. نه اینکه اینجوری باشم که برا تصمیم گیری ها فقط احساساتی عمل کنما نههههه اتفاقا بیشتر برا تصمیم گیری و مشورت دادن و اینا به عقلم رجوع میکنم و تا جای ممکن از ورود احساسات مخصوصا برا تصمیمات مهم جلوگیری میکنم. البته گاهی موقع ها احساسی عمل میکنما ولی در کل نمیزارم زیاد احساساتم وارد ماجرا بشه هرچند بعضی موقع ها موفق نمیشم. ولی اگه یه داستان یا یه فیلمی چیزی ببینم که صحنه احساسی و غم انگیز و اینا بشه فوری اشکم درمیاد.
مثلا همین چند روز پیش انیمیشن روح رو دیدم اون آخرای فیلم نزدیک یه لیتر اشک ریختم.
(حالا مهسا میگه باشه بابا حالا مگه من گفتم چرا احساساتی شدی؟ مگه توضیح خواستم؟😂)


این زنه تو لحظات آخر باعث شد که تهیونگ به این حال بیوفته🥺یعنی از پشت بهش ضربه زد. که بکشتش. آره؟🤨🥺
نکنه زنه نکبت بانو عه؟😒

پاسخ:
الهی چرا هپی جونم؟تو باید همیشه هپی باشیا
هعی...درکت می کنم...جدا فکر به اینکه مانستر بخواد تموم بشه تن و بدنمو می لرزونه...ولی اصلا نگران نباش...من دست از سر مانستر و دنیای سایه به این راحتی بر نمیدارم😂😂
الهی عزیزم...خوب هرکسی یه شخیصت منحصر به فرد خودشو داره دیگه....الهی بچم دلت پاکه خوب از بس...ادمایی که دلشون پاکه هم راحت گریه می کنن هم راحت می خندن
ای واااای انیمیشن روحو دیدیییییی...خیلی عر بوددددد
نه خیرم مهسا میگه ایول هپی جونم داره با رایترش درد و دل می کنه چه رایتر خوبی هستم😂
#هندونه-زیر-بغل-خودم😂😂
یپ...بالاشو کند...بچمووووو
بلی بلی درست فهمیدی خود خود نکبت بانوعه

خب حالا میریم سراغ عکس ها😍

آخی هازل دلم براش تنگ میشه🥺
(هرچند ممکنه که نویسنده جان دوباره گوشمون زده باشن و ما دوباره هازل رو ببینیم در قسمت های بعدی😒😂💕)
ببخشید بهت گفتم چشم سفید آخه خب واقعا هم چشات اینجوری بود دیگه🥺 به قول اونی ایهام داشت ولی من ایهام تناسب رو با توجه به نوع و رنگ چشمات منظورم بود😌

میگم این استین کیه؟😳 چرا من هرچی به مخم فشار میارم هیچی تو مغزم به این نام پیدا نمیشه؟ وای یعنی کجا داستان بود؟ چرا من یادم نیست؟ خاک به گور🤯

به به بانو فیلومنا همون نکبت بانو خودمون. چشمان به جمالشون تیره شد😂

بی صبرانه منتظر فصل سه می مونم اونی عزیزم😍
خیلییییییییییییییییییییی ممنون بابت همه تلاش هایی که برا مانستر انجام دادی تا بتونی بهترین رو به ما ریدر ها ارائه بدی و باید بگم که موفق شدی چون واقعا در کنار مشکلاتی که برات پیش اومد متوقف نشدی و حتی هر پارت رو بهتر و برگ ریزون تر از قبلی بهمون دادی طوری که الان دیگه همه الان خزان شدیم😂
می خوام بگم که به‌ سکته دادن ماها ادامه بده با هر پارت😂 و بدون که ونوا ها باهات هستن😍💖💖💖💖
آهان راستی یه چیزی رو یادم رفت بگم
اینکه
عاشق این انتخاب فونت شدم😂💗
و اینکه
We Never Walk Alone💗

خب حالا همه ریدرها لِنگ ها رو جمع کنین می خوام پشم های ریخته شده برا این دوتا پارت رو جارو کنم🚶‍♀️🧹🧹🧹🧹🧹😂😂

پاسخ:
هازل مظلوم عزیزم...عوضش یه پارت ویژه واسش داریم منتظرش باشین.
😂😂نه دیگه جدا فقط همون یه بار بود...از این به بعد هر کی مرد جدی جدی مرده😂😂
بچم چشاش جیگر بووود...والا..خیلی هم زیبا بهش گفتی😂

اهم...استین...استین نتیجه ی سوتی بزرگ منه😂😂😂
من این پارت اخرو بیست هزار بار نوشتم، پاک کردم...نوشتم، پاک کردم...بعد تو یکی از اون بیست هزار بار، یه قضیه ای بود که توش یه استین نامی بود😂😂
ولی توی اصلاحیه اخر این استین نام حذف شد ولی من گیج سوتی دادم و عکسشو حذف نکردم😂😂😂
ولی خیلی زود بهتون میگم کیه تو یکی از پارت های ویژه

یس یس😂😂فیلومنا جان...اسمش یکم سخته ولی بهش میاد...طماع و حریص قدرت

مرسی هپی جونممممم که پشتمی قشنگمممم
اصلا نمی دونی چقدر حالمو با این حرفات خوب کردی...مرسی قشنگممم
چشم..قول می دم حتی با قدرت بیشتر سکته تون بدم😂😂😂
جررر دیدی فونت قشنگمو😂😂😂 بعد باحالیش اینه فونت مهسا و نازنین دقیقا کنار همه منو دوستمم، در واقع همون مشاور اعظم😂😂 مهسا و نازنینیم

یس یس...Me & You Never Walk Alone!

😂😂😂جرررررررر

راستی من یه چیز بگم و دیگه زحمت رو کم کنم😁😂
با توجه به شخصیت هایی که تو در نظر گرفتی و عکسشون رو گذاشتی خب ممکنه که معروف باشن
(اینکه گفتم ممکنه به خاطر اینه که من زیاد با بازیگرا آشنایی ندارم یعنی بخوام بگم در واقع شناختم نسبت به بازیگرا حتی ایرانی هاشون یک درصده. در مورد شخصیت هایی هم که شاید توی بازی باشن هم نمی دونم چون اهل بازی کامپیوتری و کلا بازی و ایکس باکس و این چیزا نیستم.
فیلم دیدن رو دوست دارم ولی نه اینکه بخوام دنبال کنم و زیاد فیلم ببینم اگه هم ببینم کاری به اینکه اون کیه و کارگردانش کیه و اینا ندارم فقط میبینم😂😂 بعضی موقع ها هم برا جمعه ها یه فیلم ترسناک دانلود میکنم با خانواده ببینیم😁
اصن من زندگیم تا سال 2018 اینجوری بود:
خانواده، درس، دوستام
بعد که 2018 آرمی شدم بی تی اس هم اومد پیش اون سه تا
حالا نگی من یه فرد منضبط و خشکم ها که فقط دنیاش درس شده نهههه اتفاقا شیطنت و کرم ریزی های خودم رو دارم😂😂)
حالا من حرفم چیه؟ اینه که من اصلا قصد بی احترامی بهشون رو ندارم و نمی خوام که طرفدار هاشون از حرفام ناراحت بشن.
من اگه چیزی هم میگم منظورم اونیه که تو داستانه نه خود اون شخص.
خلاصه که آره فکر نکنین من هیتر اون شخص هستم نهههههههه من هرچی هم میگم فقط اون شخصیت تو داستان رو میگم نه واقعیش رو. درواقع اصن نمیشناسم خود اون واقعیش رو‌‌
پس اگه کسی طرفدارشون هست و نظر من رو خونده لطفا به دل نگیرین و ناراحت نشین😊💖

راستش من از همه شخصیت هایی که عکساشون رو گذاشتی فقط بی تی اس رو میشناسم (زحمت کشیدم🤣) و پیترسون رو. که اون رو هم وقتی عکسش رو دیدم گفتم عه همون که تو سریال شرلوک هلمز بود (اسمش رو نمی دونم🤣)

پاسخ:
اخ الهی قربون فهم شعورت بشم قشنگمممممم...انقدر خوبی اصلا نمیشه ها...
نه قشنگم نگران نباش...از کارکترا تمام همه ساخته ی ذهن خودمن، به جز بی تی اس و گروه های فصل یک به جز تی ای و پیترسون و کولارد...
اینا هم بنگتن و گروه هایی مثل اکسو و بلک پینک و تی اکس تی رو که احتمالا همه می شناسیم...پیترسون جونمم که همون بندیکت کمبربچ دیوونه ی خودمه😂😂 کولارد هم اسکارلت جوهانسون جیگر و جذابم، همون کولارده.
عه گفتی بازی اره فیلومنا جونمم یه کارکتر توی بازی league of legends عه...اسمش تو بازی کاترینا عه...
هممم می دونم...منم تا یه مدت همین طوری بودم کلا خیلی فیلم می دیدیم ولی کاری به اسم بازیگر و کارگردان و گاها حتی اسم خود فیلمم نداشتم😂😂😂
عرررر به به...حالا من فیلم ترسناک می دیدم تا همین چند وقت پیشم خیلی حالم میداد...ولی یه مدت یکم استرسی شدم نمی تونم ببینم...
ارمی شدن قشنگ زندگی هممونو تغییر داد و قشنگ تر کرد.
😂😂😂جرررر نه خیرم قشنگم...من خودم عین تو بودم...
بازم مرسی که انقدر با فهم و شعوری که به یه همچین سایدی از ماجرا فکر کردی....

جررررر اره دیدی شرلوک دیوونه امو😂😂😂

سلام سلاااااااااااااامممممممم💕
قربونت💗منم خوبم شکر خدا
آره یادمه چطور تاکید میکردی: بچه ها واااای چرا به من اعتماد ندارین؟ من دارم میگم مرده یعنی مرده😂

منظورم از اینکه هوپ نقشه داره اینه که یه نقشه مثبت داره. یعنی می خواد که نشون بده طرف بد هاست ولی در واقع داره به نفع بی تی اس کار میکنه.
به به پارت ویژه داریم هو هو👏👏 هوهو👏👏

خب حالا که خود نویسنده جان هم اجازه دادن همه ریپیت افتر می:
الهی دهنت هشت بانده آسفالت شه
الهی از پنجره انجمن پرتت کنن پایین
الهی غذا که می خوری وقتی داری چنگال رو میبری تو اون دهن بی صاحاب یکی یه پس گردنی محکم بهت بزنه چنگال بره تو چشمت
الهی وقتی خوابیدی گله مارمولک بیان سراغت
خب حالا بسه برا قسمت های بعدی دوباره در خدمتتون هستم😌❤
والا مزرعه آنشرلی اینا، باغچه انجمن، جزیره، جنگل سایه و.... همشون تو سر این و هرکی موذی بازی می خواد دربیاره😠😂
ای کاش تکنولوژی انقدر پیشرفت کرده بود که می تونستم یکی از این لواشک های مامانم رو از همینجا بهت بدم🥺

مرسی که درک میکنی🥺💖
ممنون که بهم میگی پاکی و هندونه میزاری زیر بغلم😂 ولی فکر نمی‌کنم اونقدرا هم که تو میگی پاک باشم😊
تو خیلی خوبی که با حرفات دلم رو شاد میکنی🥺💕

یکی از بهترین مشاوران جهان مهسا اونیییییییییی😎😎😎
مرسی بابت حرفای قشنگت🥰💗
اتفاقا باید هم هندونه بزاری چون تو فوق العاده ای عزیزم😍🤩💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
حالا منم میام کمکت یه عالم دیگه هم میزارم ولی خب چون تعدادشون زیاده زیر بغل جا نمیشه😂💕
صبر کن برم یه نیسان بیارم🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚛(هرچند اینی که من گذاشتم کامیونه😂 خو چیکار کنم نیسان آبی نبود☹😂)

نکککککببببتتتتتت بااااااااااننننننووووووووو😡
الهی بُپُکی
الهی موهات بریزه
الهی بچت شبیه میمون شه
ای سم موش تو جونت
اونیییییی در خواست یه مرگ زجرکش برا کرمو خان و این نکبت خانم دارم😡⚔

وای نمی دونی چقدر هیجان دارم واسه پارت ویژه😍
اونی دوباره دارم اعتماد میکنما😂😂
به به استین آقا خیلی جلو جلو ورودتون رو به داستان خیر مقدم عرض میکنم. از همین حالا بزار سنگ هام رو وا بکنم باهات😌. ببین اینکه چه لقبی بگیری کاملا بستگی به خودت و اعمالت داره. پس فردا یه گندی زدی نیای اعتراض بکنیا! من خر نمیشما! حالا از ما گفتن بود🤷‍♀️
اونی جونم حالا ناراحت نباشیا🥺 به خاطر این استین آقا که هنوز مجهول الهویه است خودت رو یه وقت سرزنش نکنیا. اتفاقا بهتر شد😏 الان وقتی پارت ویژه اومد قشنگ با تصور قیافش تو ذهنمون داستان اتفاقا بهتر هم میشه😌🥰

اسمش بخوره تو سرش. طمع و قدرتش هم بخوره وسط ملاجش😒😒😒 حالا اون موقع که بی تی اس شکستش داد براش لواشک پخش کردیم می فهمه نه طمع به دردش می خورد نه قدرت😏😏😏

عزیزمیییییی💕💕💕💕💕💕💕💕 بعدم وظیفه ما ریدر ها همینه دیگه😊
در قبال این همه تلاش نویسنده ما هم باید قدر دان باشیم😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖
آخی چه خوب و قشنگ و جالب😍 به نازنین گل هم سلام من رو برسون😊💗

عهههههه خدا نکنه💗 تو خیلی خوبی که درک میکنی و همیشه بهم انرژی میدی😍🤩😍🤩😍🤩😍🤩
خب من برم درموردشون یه سرچی تو گوگل بکنم.
من تو عمرم گیمر نبودم بعضی موقع ها حالا چی میشد آخر هفته یه ساعت با گوشی یا کامپیوتر بازی کنم. برا همین هیچ شناختی ندارم. ولی خب مثلا این تبلیغ ها هستن برا بعضی برنامه ها بعد مثلا تبلیغ یه بازی رو میکنه اونجا من اون شخصیت ها رو که میدیدم بعد این عکس نکبت بانو رو هم که گذاشتی دیدم فهمیدم باید یه شخصیت تو یه بازی باشه.

من نمی دونم چرا ولی حتی اگه بترسم هم میرم میبینم😂 ولی خب بعدش تا سه چهار شب با سلام و صلوات و نذر میرم می خوابم😂

آره واقعا🥰💗 آخی یادش به خیر می خوای برات تعریف کنم چه جوری آرمی شدم؟
اصن یه کاری می کنیم. بعد کنکور که دیگه دادی و راحت شدی. میام درمورد این چیزا باهم حرف میزنیم. چون الان درس تو اولویت قرار داره.
چطوره؟😁

قربونت💖 نه بابا آخه منکه کاری نکردم باید میگفتم چون اصلا دلم نمی خواد کسی به خاطر حرفای من دلخور و ناراحت بشه🥺💕

اونی دقت کردی؟🧐
راستش من وقتی دوتا پارت رو خوندم متن و کلا فضای داستان من رو یاد آهنگ Tear بی تی اس انداخت🥺🤧
به ترجمه اش دقت کردی؟🤔 خیلی به داستان می خوره🧐

مخصوصا اینجا:
ما عادت داشتیم باهم تو یه مسیر قدم بزنیم
اما اینجا دیگه آخر راه ماست
ما درباره ابدیت حرف میزدیم
اما الان بی رحمانه هم رو نابود میکنیم
فکر میکردم یه رویای مشترک داشته باشیم
اما الان رویا واقعا تبدیل به رویا شد

یا مثلا اینجا:
چیزی به اسم جدایی زیبا وجود نخواهد داشت
پس همین حالا شروع کن
آسون بگیر، قلبم رو تیکه پاره کن
آره آره تیکه های قلبم رو زیر پاهات له بکن
تا از اون حس تموم نشدنیم
حس دیگه ای وجود نداشته باشه
تیکه های قلبم رو که پاره شدن بسوزون
آره درسته، همونجا، چرا تردید داری؟
این همون پایانیه که تو می خواستی
پس امیدوارم بدون شکی من رو بکشی

یا اینجا که میگه:
این توعه واقعی و من واقعیه
حالا دیگه من آخرش رو دیدم و حتی خشمم هم باقی نمی مونه
من از رویای شیرینم بیدار شدم و چشمام رو بستم
این توعه واقعی و من واقعیه

جالبه نه؟🤔

راستی میگم یه سوال، الان اون جاسوس که اون روز اون گله گاومیش میگفتن پونزده سالشه و اینا، منظورشون جیهوپ بود؟ یا اون هم یکی دیگه است؟🤔

سلامم مهییی

چرا دیگع مانستر توی  سایت BTS Fiction  نیستتت؟؟؟؟

سلامممممممم

می‌دونم منو یادت نیست ، می‌دونم می‌دونم.

ولیییییی 

من یکی از خواننده های پروپا قرصت بودم ، از اونایی که هرطور شده باید برات کامنت می‌ذاشت و هرطور شده باید فیکو می‌خوند.

ولی خب بعد از یه مدتی کلا ول شد...یعنی نشد که دیگه بخونمش....

عاشق فیکت بودم ، همیشه دلم میخواست اون پیام رمز آلودو رمزگشایی کنم ولی هیچ وقت نتونستم😭😭

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی